IPMS Skaraborg!
Nu får vi äran att presentera IPMS Skaraborgs hemsida. Adressen är: www.ipmsskaraborg.se
Sidan är inte klar på långa vägar och kommer innehålla mer och mer information vad tiden lider! Men titta färna in då och då för och se hur sidan sakta men säkert växer fram.
Kritik mottages ej!
Med vänliga hälsningar
Marcus Jonson, webmaster ipmsskaraborg.se

Kul. Kommer att följa utvecklingen med intresse.
Lycka till.
Din snygga F-86 känner jag igen.
Ingen kritik utan bara förslag :)
Kolla upp Stefan e-mailadress.
Saknas ett .se
och
Lite snubbel på tangenterna som, Välkommna, näsrmaste och sedan några kommateringar.
Annars ser det ut att vara en bra början.
mvh, Janne (petigare än vanligt idag)
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
Kritik, ja tack, men bara ni inte tycker den är ful!!!
Såg detta och ska fixa det omgående!
//Marcus
Aldrig behövt använda det ännu… Men får ändå intrycket att det verkar vara ett seriöst hotell. Annette, Stefans gumma, hon har one och även Cattis tror jag och de har inte klagat.
//Marcus

Äntligen!!!!!!!!!!!!
Det här jag väntat på! Mycket roligt! Grattis till en fin sida!
Hoppas den sidan kommer funka bättre än den hära 

Ser lovande ut! 

Webhotellet heter www.one.com
Har använt supporten en gång och de svarade väldigt snabbt.
Jag är på när det är färdigt!
Japp det var kul att höra. Det finns en mer färdig verision på burken, men jag har bekymmer med hur sidan visas i Iexplorer 8 och Firefox - men tanken är att det kommer upp mer nu efter helgen med färsk info från Ipms Skaraborgs arrangemang "Locketorpsträffen". Kommer även bli någon form av forum, har regat ett på gratis sajten på http://www.jinity.com - hoppas att det kommer funka, men i funktionsmässigt ljusår från denna sidan - men gratis är gott!
//Marcus, webmaster

Det ska bli väldigt spännande när det börjar på riktigt. Jag ser fram mot den "riktiga" starten.