Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 960 ggr
bosnafly
0

dagens inköp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

var i borås idag o letade efter lite vitrinsskåp,halens hade en vitrin ganska snygg,i furu för 1000kr,stor var den oxå,men sen svängde jag in till myrorna o hittade denna,en lagom stor som man fäster på vägen,kanske 1m lång,100kr,o glashylla i mitten.lan vara värt att besöka såna ställe ibland.

sani

www.bosnafly.n.nu

[Tunnan]
0

Ett fynd Sani
Tänk…ett sånt vore inte fel här hos mig heller Glad

ElLobo
0

#0: Absolut! Man får inte glömma dessa försäljningsställen. Och det är inte bara möbler och lampor man kan hitta. Även gamla ramar och mycket annat som passar perfekt i samband med modellbygge finns i hyllorna.

bosnafly
0

det är ju sant,mycket annat har de me,köpte en lampa som hade trästativ,den passa nog superbra till att ha en lagom stort flygplan på,25kr,kan ta kort på den…

www.bosnafly.n.nu

johannespanzer
0

Snitsigt! Skulle passa bra hos mig med, fast jag måste nog bygga ut först! Flört

leo-
0

Dom är bra dom ställena isynnerhet om man kan göra vid småskador själv eller bara struntar i dom

I malmö har dom ett ställe som har lite dubbla funktioner Sopstationen dels är det en stationär loppis och dels är det en syssselsättning för folk med lite skador här och där

jag köpte min förstoringsglaslampa där för en 50 lapp

[Tunnan]
0

Vi har nått liknande här också
Vågen kallas det förhär
Finns allt mellan himmel o jord
Där får man en hel kasse full med prylar för en hundringGlad

bosnafly
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

idag blev det inköp igen,denna gång en hörnvitrin av furu,med glasdörr.nyskick var den,så välvårdad,o priset 300kr.

sani

www.bosnafly.n.nu

[Tunnan]
0

Ypperligt att ställa modellrerna i Flört

StefanW
0

#7 Det var ett bra pris på skåpet!

Stefan - Modellbyggare

berfrund
0

#7 grymt bra pris här ska rödakorset sluta sälja möbler…

Få se om man kan hitta någon annan organisation som säljer har ju lite kontakter att dra i inom de området.

bosnafly
0

heheh,denna köpte jag på blocket…

www.bosnafly.n.nu