REA
var på hobbex idag i borås,de har ra på alla byggsatser,köp 3 betala för 2.kanske nån kan hitta det de behöver o få en byggsats på köpet
bara så ni vet
sani
www.bosnafly.n.nu

Bra att vet för de som har vägarna förbi en Hobbex-butik (om det gäller alla butiker).
det vet jag inte men i borås iaf..
sani
www.bosnafly.n.nu

Kunde kanske vara intressant om man hade vetat vad de har i lager. Italeris Elco kostar ju 895kr eller något sånt, och hade man då köpt tre, hade man fått de för ungefär 600kr styck. Fint pris.

Var länge sen jag spanade in hobbex, dom har ryckt upp sig i modellkvalitén nu ser jag. Såg en intressant TRUMPETER M-16 MULTIPLE-GUN HALVBANDVAGN 1:16 borde vara skoj att bygga.
#6 Uj, en av mina favvovagnar! Hade varit mumsigt!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Då är vi två! Vore grymt kul att bygga den, men jag behöver nog jobba på mig lite erfarenhet först.

#7 Tycker mer om den "sprutan" som sitter ovanpå. Kan inte vara kul att göra ett infanteri attack om man vet att dom har ett par Quadguns på andra sidan.
Italeri 1/72 Bf109F för 179kr
Rea ???
Tveksamt !!!
de är annars rätt så dyra,brukar bra köpa färg o mest titta,finns så många andra ställe som är billigare.
www.bosnafly.n.nu

Nån kan ju få knalla in och se om de råkar ha en Revell Bismarck i 1/350. Hörde talas om att de har haft det tidigare.
#13 Kanske står nått finstiltat om att priset gäller 3st satser
¤14
ska till borås nästa torsdag,bara du påminner mig så kan jag kolla upp det.du har nog min mobilnummer så ring eller sms bara.
sani
www.bosnafly.n.nu