Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 1183 ggr
bosnafly
0

REA

var på hobbex idag i borås,de har ra på alla byggsatser,köp 3 betala för 2.kanske nån kan hitta det de behöver o få en byggsats på köpet

bara så ni vet

sani

www.bosnafly.n.nu

ElLobo
0

Bra att vet för de som har vägarna förbi en Hobbex-butik (om det gäller alla butiker).

bosnafly
0

det vet jag inte  men i borås iaf..

sani

www.bosnafly.n.nu

denstore
0

Kunde kanske vara intressant om man hade vetat vad de har i lager. Italeris Elco kostar ju 895kr eller något sånt, och hade man då köpt tre, hade man fått de för ungefär 600kr styck. Fint pris.

WildeSau
0

#3 Elco

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

ElLobo
0

Tittar man på deras hemsida så har de i alla fall 60 % rabatt på en del die-cast-bilar och annat.

Länk

Exelon
0

Var länge sen jag spanade in hobbex, dom har ryckt upp sig i modellkvalitén nu ser jag. Såg en intressant TRUMPETER M-16 MULTIPLE-GUN HALVBANDVAGN 1:16 borde vara skoj att bygga.Skrattande

Azgaron
0

#6 Uj, en av mina favvovagnar! Hade varit mumsigt!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Joppo
0

Skön hoj

Nån som byggt en sån här? Hur är passform å liknande? Hur stor blir den?

Blev lite sugen på att köpa en…

Penguin
0

Då är vi två! Vore grymt kul att bygga den, men jag behöver nog jobba på mig lite erfarenhet först.

Exelon
0

#7 Tycker mer om den "sprutan" som sitter ovanpå. Kan inte vara kul att göra ett infanteri attack om man vet att dom har ett par Quadguns på andra sidan.Skrattande

[Tunnan]
0

Italeri 1/72 Bf109F för 179krFörvånad
Rea ???
Tveksamt !!!Obestämd

bosnafly
0

de är annars rätt så dyra,brukar bra köpa färg o mest titta,finns så många andra ställe som är billigare.

www.bosnafly.n.nu

WildeSau
0

#11 Ja det var ju ett fynd.

Italeri Bf 109F och samma i Bilek-kartong.

Mellan 50 och 60kr brukar de kosta.

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

denstore
0

Nån kan ju få knalla in och se om de råkar ha en Revell Bismarck i 1/350. Hörde talas om att de har haft det tidigare.

[Tunnan]
0

#13 Kanske står nått finstiltat om att priset gäller 3st satserFlört

bosnafly
0

¤14

ska till borås nästa torsdag,bara du påminner mig så kan jag kolla upp det.du har nog min mobilnummer så ring  eller sms bara.

sani

www.bosnafly.n.nu