köpes
köpes lite gubbar,i skala 1/35,nya begagnade,
piloter,annan flygbesättning,militärgubbar,ej ww2,lite modernare,men ej supermoderna,typ 90-talet,lite vapen,
sani
0709688731
www.bosnafly.n.nu
ingen som har nåt av dessa saker,enstaka gubbar går ju oxå.
www.bosnafly.n.nu
Jag bygger inget i den skalan tyvärr
Men annars så 
egentligen inte jag heller men vill så gärna testa att bygga en diorama med helikopter o lite gubbar,sen får vi se när det blir färdigt.
sani
www.bosnafly.n.nu

har tyvärr bara ww2 gubbar. I början av 90-talet och operation ökensköld/ökenstorm så har jag för mig att dragon släppte mycket moderna gubbar, typ seal teams olika rangers och jag vet inte vad khakiuniformer hade de allihop, inte min kopp te, direkt, men min kompis gillade sånt. Ser dem ibland på tradera så håll utkik!
Ska bli spännande att se det där dioramat föressten, har sett helikoptern och en gubbe iaf i en tråd! 
desert strom guubar har jag hittat med de passar ej,finns ingen öken i bosnien,en massa berg o floder finns det gött om,nåt dyker väl upp nånstans.
sani
www.bosnafly.n.nu

Du kan ju alltid kolla min sida på http://www.rodastjarnan.com/kategori.php?kategori=Byggsatser
Fast är väl mest ww2 gubbar…
¤6 ska kolla på din sida,eftersom du verkar vara bekant med ryska vapen så kanske du kan nåt om ex yugoslavien??
sani
www.bosnafly.n.nu

#6 Oj mycket karra där, priserna såg fina ut också! tyvärr är månadens modellbudget redan sprängd och överskriden… 
¤8 det menar du inte??redan,min blev sprängd för 2 veckor sen,heheehe
www.bosnafly.n.nu
Ja där var de bra priser de kan jag hålla me om 
Men även här är Budgeten sprängd hehe.
Kommer att göra köp sen när man får lite pengar igen.
Blev sugen på några fina byggsatser där.
Henke
¤6
kommer du på träffen hos stefan??
sani
www.bosnafly.n.nu

#9 Jag "skyller på" att jag just börjat igen, "hrrrm" så det är mycket verktyg färg och grejer som behövs nu "såhär i början"…
men snart hoppas jag att jag uppnått "en kritisk massa" då jag liksom magiskt inte behöver köpa så mycket mer… 
ingen som har hittat nåt av dessa saker i era bygghögar??
www.bosnafly.n.nu
Jag har Dester storm gubbar och Tabibaner(?) Köpte ett helikopter-crew i resin till en UH-60 från Nemrod i resin (släpper inte dessa!) och ett figurset från ICM. Den heter "Anti-terror forces on Balkans 1999-2001" Kan tänka mig släppa någon figur där och alla terrorister!
//Marcus
ok,det låter kanon,kan inte du emila mig bilder,på alla dina gubbar,nyfiken på hur de ser ut oxå,var köpte du alla dessa??
sani
www.bosnafly.n.nu
Jag köpte dem på squadron.com. ICM figurerna är inget vidare, men ska försöka fota dem!
//Marcus
blir det några bilder ¤16?
www.bosnafly.n.nu