Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 1043 ggr
bosnafly
0

dekaler köpes

köpes Ungerska  dekaler till JAS Gripen i skala 1/72,eller om nån har o inte kan sälja så kan ni ju scanna in de o skicka en kopia??en tanke bara

sani

www.bosnafly.n.nu

[Orso]
0

Dom enda jag känner till är dom som fanns med på Twobobs första ark till Gripen. Det var rollout-märkningen med röd-vit-gröna trianglar och inte den grå operativa märkningen.

En anledning till att det inte kommit några dekaler är troligast därför att C och D varianten av Gripen som Ungern har inte finns i 1/72

http://www.arcships.com/Rev2/1201-1300/Rev1288_TwoBobs72052/00.shtm

WildeSau
0

Jag kan nog plocka ihop ett paket med Italeri JAS 39A, delar av TwoBobs ark och HAD decals till ett paketpris.

Det tillkommer en del modifieringar för 39C som du får lösa på egen hand, bl.a nya APU-intag och utblås, instrumentbräda med tre färgdisplayer, extra antenner på fenan och andra fälgar på huvudstället, samt att den grå färgen på ena vinkeln till de ungerska nationalitetsbeteckningarna har fel nyans. Se mer i detta inlägg #23

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

bosnafly
0

jag har redan italiera gripen i 1/72 sen ska jag köpa en till på träffen av Tunnan,men ta gärna med dekaler så ser vi vad du har har nåt annat på gång av andra oxå.

sani

www.bosnafly.n.nu