Ny medlem
Jag chansar på att det är passande att slänga in ett meddelande här i OT tråden för att visa att man lever.
Jonny här, bleking, 35 år, varannan-vecka-pappa, gammal byggare som så sakteliga hittat tillbaka till hobbyn. När Volvo sa upp personal bestämde jag mig för att dra igång ett projekt hemma för att inte bli helt försoffad, så jag började slipa trappan till övervåningen. (normalt, jo jag vet
) Hur som helst behövde jag något annat med att pyssla med när dottern är här och bestämde mig då för att konvertera en gammal action figur jag hade liggande. Filler, sandpapper, kniv och färg. Och jag hade kommit en bit på vägen när jag upptäckte att hela min färgsamling försvunnit, troligen i nån flytt nån gång. Och under mitt sökande på nätet för att bygga upp samlingen igen så hamnade jag här.
Det var ju trevligt att du hittade hit
Och du ska känna dig varmt välkommen
Nu börja vi blir några stycken här nere ifrån sveriges framsida. 

Välkommen hit Jonny!

Välkommen! Här är du alltid välkommen!

Välkommen in, som flickan sa!

/ GeeKen
välkommen

Välkommen hit, Jonny!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Välkommen, jag är säker på att du kommer att trivas bland oss andra!
Varmt välkommen till detta fantastiska forum Jonny. Nu när du väl har halkat in hit kommer du märka att det blir väldigt svårt att hålla sig härifrån nån längre tid… Nästan lika beroendeframkallande som själva byggandet!
Pontus (från Sveriges…baksida??)

Välkommen Jonny.
"den här är en annan, en Airfix"
Jag tackar för det varma välkomnandet. *bockar och bugar*
#9 Jo, visst är sidan beroendeframkallande.Har snurrat runt här inne hur länge som helst och kollat på dioramor och känt hur det suger i byggar-tarmen.

Välkommen!