Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettföreningar-i-sverige
Läst 604 ggr
MattaP
0

Söndag 25/1

Funderar jag på att börja med mitt dio i lokalen så jag kommer finnas där om det är någon som är byggsugen..

Hör av er isåfall med vilken tid som skulle kunna passa så jag vet när jag ska vara där.

Matta P

ElLobo
0

OK, jag ska undersöka hur det verkar och om det går att planera in. Intresse finns i alla fall! Glad

JaguarMkVII
0

Kan kanske gå. Helgen var rätt fullbokad men det borde gå tycker jag. Kommer tillbaka när jag vet mer.

MattaP
0

Hej igen mina vänner.

Jag kommer att finnas ilokalen från ca lunch på Söndag om det finns någon som vill komma ner och förgylla min dag :)

Skulle det vara så att ni vill komma in tidigare säg till så är jag där då ( jag bor ju väldigt nära). Men frugan ville ha hjälp med tvätten innan men slipper man är man ju nöjd :)

Hör av er mina herrar.

ElLobo
0

Jag har nog tänkt mig en tur till den stora staden, så mig slipper du inte undan. Jag kommer nog runt 13 om det är OK.

Behöver vi ett soffbord med glasskiva samt en TV-bänk med snurrbar överdel i lokalen? Så jag inte lastar bilen i onödan …

MattaP
0

#4 trevligt att du kommer :) då är vi iaf två galningar som inte kan slita oss…

Såna saker behövs alltid. Du får gärna ta med dom.

ElLobo
0

#5: OK, då ska jag lasta bilen …

JaguarMkVII
0

Jag blir tvungen att stå över på söndag. Ni får försöka ha roligt ändå….

ElLobo
0

#7: Tråkigt! Vi ska försöka ha det kul själva, men det blir inte lätt!

Raldor
0

Tyvärr så har jag fullt upp i helgen. Kanske nästa gång.

ElLobo
0

#9: Det hoppas vi! Men nog kommer du att sakna oss … Flört

Raldor
0

#10 Visst hade det varit kul att hänga med och bygga, men helgen ska delvis ägnas ProMods hobbyrum. Så det kan säkert bli lte byggt här också.Glad

ElLobo
0

#11: Aha, då finns uppenbarligen en viss risk att han inte heller ska till Örebro? Flört Ni får ha det så trevligt, men jag tar en tur till Örebro, så blir jag av med lite möblemang också. Glad