Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 1175 ggr
[Hayabusa]
0

Utrensning i bygghögen...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er,

dessa byggsatser & figurer säljer jag för att göra plats för nya objekt. Delar inte, utan den som är intresserad får ta "hela klabbet". Frakten betalar jag. OBS! Tiger I:an är INTE en "Mid produktion" utan en "Late production" dvs Tamiya #35146. Fel kartong, helt enkelt. Innehåll & byggbeskrivning enligt #35146.

Allt är i nyskick och inga plastpåsar är brutna. Dock har kartongerna med figurer bruten omslagsplast.

Är någon intresserad - lägg ett bud.

StefanW
0

Sätt ett pris!

Här på sajten har vi följande regler: 

Om ni vill sälja eller byta modeller och dyligt, så gäller följande enkla regler:
-Det är först till kvarn som gäller.
-Ingen budgivning oss emellan. Auktioner finns på andra sajter.
-Inget skickande med PM för att tinga ett objekt om inte säljaren begär det, vilket bör undvikas. Skriv att ni är intresserade av objektet (så räknas det som första tjing) och sedan kan ni skicka ev frågor och annat till säljaren. Då kan vi undvika missförstånd.

Mvh Stefan

Stefan - Modellbyggare

Azgaron
0

Har tyvärr nog ingen möjlighet att ta hela bibban, men om nån gör det och kan avvara kusarna, så finns ett visst intresse!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Greenhorn
0

#1 Håller med, ingen budgivning på iFokus!!

[Hayabusa]
0

Ber om ursäkt…kände inte till dessa regler. Kommer inte att upprepas, det lovar jag.

Priset är 500,- SEK för hela högen. Frakten står jag för.

StefanW
0

#4 Ingen fara!

Det priset gör att jag får kontrollera med ekonomiavdelningen (gumman) så fort hon anländer till bostaden

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

[Tunnan]
0

Går det inte att köpa en och en?

/Tunnan

[Hayabusa]
0

Hej Tunnan, sorry - det är allt eller inget. Därav priset och fri frakt till köparen. Men, det är StefanW som har "tjing" på denna deal. Avvaktar hans överläggning med ekonomiavdelningen…

Som lite extra info kan jag berätta att Tigern från Academy har komplett inredning + grillgaller i fotoets. En lustig sak är att det dessutom följer med en liten poster (samma motiv som kartongen)!

Tamiyas Tiger är, som sagt, en "Late production" Tamiya 35146. Den har lösa bandlänkar i plast. Till Panthern medföljer de lite enklare banden i mjukplast. Ser lite trista ut, men det finns ju bättre på eftermarknaden att köpa.

johannespanzer
0

Oj! Vill inte trampa nån på tårna, men jag anmäler mitt intresse, om de ovan mig skulle få köpförbud eller nåt. ;)

Tails
0

tredjetjing då här :D

Inlägget är låst för nya kommentarer