Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketter: köpsäljbyt
Läst 1227 ggr
Tails
0

Tamiya 1/35 till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För att investera i lite andra prylar så som SLAGSKEPP och dyligt, så har ordern om att bygga eller sälja kravet kommit från regeringen. Sen var det det här med pengar… Så upp på borden..

Tiger initial med ets grill. Ett bra kit jag inte byggt men som jag vet jag inte kommer bygga pga mitt bristande intresse i africa corps. Pris 375kr.

Tiger early med etc grill och eduard metal pipa(eldrör?)Där hänger med många dekaler till denna och där är 4 versioner av olika early vagnar man kan göra med dessa. Pris 375kr. --- SÅLD!

Panther G late Steelwheel version med ets grill. Där följer med vanliga hjul utöver steelwheels till denna och infrarött ljus. 350kr. --- SÅLD!

Till er som ska till Locketorp kan vi ta det där så man slipper post och dyligt.

Mvh Hampus

Greenhorn
0

Panther G till mig!!!

Tails
0

Tar med den till locketorp.

Greenhorn
0

Goody goody!!Skrattande Jag har nämligen en svarvad pipa till Tamiyas Panther G liggandes i bygghögen pga ett felköp för en tid sedan. Nu kommer den äntligen till användning.

Tails
0

fruiltracks på den så har du ett top notch bygge!

TommiN
0

buhuu!!Alltid ska man missa allt det godaGråter…Glad

[Henke29]
0

Hmm en Tamiya Tiger 1a hadde inte vatt helt fel..
Men nja ja får nog vänta ett tag..

Henke

TommiN
0

Njaa,jag är lite mer inställd på en Panther,Tiger har jag byggt redan.

Azgaron
0

Hmm, får se om det tillåts några utsvävningar i Locketorp! Speciellt med tanke på det annalkande C4 också! Annars hade ju en Tiger I varit kul!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Greenhorn
0

#4 Yep, exakt mina planer Skrattande

starhawk
0

Om det inte är med band i lösa delar till Pantern så har jag en uppsättning Dragon-band delar till en Panter i skala 1/35 som du kan få billigt (dvs porto)

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Tails
0

#10 jag tar de gärna till min tamiya som står. Den har varit ledsen på sina gummiband ett tag.

Tänkte om 350kr st för tigrarna som är kvar till de som ska till locketorp.Sen kan jag inte dyka lägre. Om inte annat så kanske det sätter fart på velandet liteFlört.

starhawk
0

#11: väger straxt över 100 gram, så det lär sluta på 22:- om det inte blir skrymmande, skall kolla på jobbet imorgon

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Tails
0

Tänkte bara meddela att det bara är initial tigern (350Kr)som är kvar nu.

Jag hittade en fin step by step för nybörjaren till den med :)

http://www.naritafamily.com/howto/Tiger1/photo_frame.htm

[

](http://www.naritafamily.com/howto/Tiger1/photo_frame.htm)

Mvh Hampus

Azgaron
0

#13 Skulle du till C4?

Intressant länk! Kan ju komma till anvädning!

Azgaron

Tails
0

#14 jag ska till C4. Du har en tiger att hämta där ju ;)

Om jag känner mig rätt så kommer jag nog hänga där båda dagarna ungefär mellan öppettiderna

Greenhorn
0

Lyckliga er som kan åka till C4 open, själv måste man jobba så Reinfeldt får råd med nya slipsar…. Gråter

Azgaron
0

#15 Låter bra! Jag kommer dit nån av dagarna, antagligen på söndagen!

#16 Glad
Jo, det är ju för jäkligt att vi ska bekosta hans leverne, medans han gör allt för att göra det svårare för oss enom att minska a-kassa etc.

Azgaron

kurre-93
0

kan du hålla kvar den gråa tiger 1 till mig om den finns kvar ?

/rasmus

Greenhorn
0

#18 Sorry, Tigern finns numera i min ägo.

/Patrik

pebben
0

ja se stridsvagnar! hadde huggt tiger daken direkt
men det här med jul blev ju lite dyrt iår med så
jag får stå över trots mycket trevliga priser tails! Skrattande

//pebben

kurre-93
0

Skrattande ok får vara lite snabbare nästa gång…

/rasmus

Sven-Erik
0

Här går det undan! Man hinner ju inte dricka klart sin kopp kaffe förrns det är över!…Förvånad Skrattande