Fartyg bytes eller säljes
Jag har ett par fartyg som jag inser inte kommer att byggas inom överskådlig tid, och samtidigt så har jag behov av annat till projekt som ligger närmare i tiden.
1/350 USS Ticonderoga. Stor och mycket bra detaljerad hangarfartyg. Blir runt 75cm lång. Riktigt fräckt fartyg, faktiskt. Helt orört. Köpte det i ett svagt ögonblick på C4, och får panik när jag inser att jag knappast kommer att bygga det. Säljes för 700kr eller bytes mot Revells 1/350 Bismarck.
Sist jag beställde från Luckymodel, så beställde jag USS San Diego i 1/700, enbart för att ha som mall i ett försök till att scratcha henne i 1/350. Har dock insett att jag nog hellre satsar på att köpa henne i resin, och lägga scratchandet på hyllan tills jag hittar ett objekt som verkligen inte finns som modell. Lär vara en mycket bra modell. 200kr. Levereras så fort hon kommer i hamn.
Om någon sitter på en Trumpeter/Banner USS Arizona i 1/350, så är jag intresserad av att köpa eller byta in mot henne. Helt och hållet p.g.a. att jag har en massa detaljerings-set till den modellen, som bara råkade slinka in i ett svagt ögonblick…..
Är också intresserad av Yankee Modelworks USS Atlanta, om någon har den liggandes samlandes damm. Knappast troligt, jag vet, men kan ju vara värt ett försök….
Ett? svagt ögonblick? Hehe, både modell Gbg och C4 var svaga ögonblick, mest hela tiden! 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Jag har vanligtvis ett svagt ögonblick varje dag. Kusligt, men sant.
Måste sluta handla, måste sluta handla, måste sluta handla…..

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!