Lite Tamiya tanks säljes
Halloj!
Din haubitsbestyckade vespa lägger jag vantarna på!
Trots att det går långsamt framåt med panzer IV:n jag håller på med så vill man ju inte ha torken i bygghögen när man väl kommit in i stimmet. Sen är det väl lika bra att hålla sig till Kruppstålet när man ändå är igång!
Messa mig om hur du vill ha det med pröjset.

#7 Ojojoj! "vill man ju inte ha torken i bygghögen". It's not a good sign! 
Välkommen in i gänget!
#8 -Nej, det tycker nog inte frugan heller. Men hon får gärna skotta snö i vinter medan jag glatt ägnar mig åt handarbete. Sådär lagom modernt jämställt menar jag.

Hej Marder III:an Sd.kfz 139 är jag intresserad av
mvh
Thomas

#9 Tummen upp! 
Stefan - Modellbyggare
Jag har tyvärr en väldigt krånglande dator i nuläget, men jag ska ordna upp saker å ting så snart som möjligt!
En Wespe till Nicke70 och en Marder III till Thomas! Återkommer om porto etc. i PM så snart jag kan!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
om dustern finns kvar vill pebben ha! så det så! hehe
//pebbiz
Sorry, men Dustern har precis gått!
Azgaron
abbans hehe
//pebben
synd att dustern va såld…. Men jag är intresserad av churchill mk VII:an. Om du har kvar den den 19:e dec. så vill jag nog köpa den (om du inte är hiskeligt dyr förstås)……… Vad hade du tänkt dig för pris?
Scrimmy
skicka typ 74an till mig
skicka PM om detaljer
#16 Måste nog fundera lite till på den! Blev rätt sugen efter att ha kollat i lådan!
#17 PM på g.
Azgaron
har du t-34 an kvar?
ang churtchillen så är den ju av äldre tamiya sort dvs
inte så jätte detaljerad men passformen är fin fin och
om man överlever plast kanon och gummiband så är den i mitt tycke ricktigt kul att bygga! har själv crocodil versionen i hyllan och ett figurset dito(samma som i mkVII) kommande gb kanske?
//pebben (har i sitt tycke för lite pansar)
rackarns då…….. hur ser man att den är av äldre sort och är äldre modeller generellt "sämre" vad gäller detaljer o så?
scrimmy
Det bästa med den vagnen och gummiband är att man inte behöver bry sig om hänget på banden

#19 Lätt på ett churchill GB :D

#20 Det mesta från Tamiya utgivet efter deras Late Tiger I är helt OK. I min mening, så är Churchillen ganska bra också, antagligen p.g.a. det var deras jubileums-modell. Dock så mår den bättre av nytt eldrör, och nya band.
#19 Jo, den är kvar! Sugen?
Dum fråga va?
Azgaron
är det på jul som tomten kommer? självklart är jag intreserad fast vi får vänta tills den 18e om det
går bra?
//pebben
Såklart! Jag skickar ett PM senare idag!
Azgaron
Nu är det i princip bara T-62an kvar! Sänker den till 150:- plus porto!
Azgaron
Ja tar oxå T -62an
Men om du kan vänta tills den 18 så vore de bra
Henke
Okej! Såklart jag kan!
PMar dig så fort jag kollat portot!
Azgaron

Så gick det med det köpstoppet ja