Äntligen lite bilar igen

Se där, ännu några pärlor! Roligt att se lite civila fordon
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Den första bilen du har där är kanon.
Ja har den me ska bygga den snart.
Ligger i kartongen fortfarande.
Mycke snygga byggen 
Gärna fler bilder på Pegouten 
Mycket snygga byggen Gismo!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Tjusiga byggen Gismo!!
#2.Håller med dig, det behövs fler bilar
på forumet
Thomas

Jo, även jag håller med dig om civilafordon. Fast vi är ju hopplöst underbemannade i den verkstan så det är väl inte så konstigt att det inte blir fler bilar än så.
Kul att se några rallyjärn, fina dessutom! Har alltid gillat 206:an, den ser så uppkäftigt stubbig ut.
Niclas
Hmm har flera bilbyggen på lager.
Dags att ta en runda till bilvärden oxå och få klart både Jaguaren och Lancern :)
Ja de är mycke pansar oh flyg här de håller ja me om.
Ja är mest intreserad av Rallybilar.
Men även en viss mån av gamla Jänkarbilar.
Min favorit är Ford Mustang Mach 1 1969 
Även Ford GT 40 är snygg oxå..
Snygga byggen gismo ,och får hålla med dig att bilar är en brist vara här , jag gillar att titta på bil byggen . men inte att bygga dom ,det "drar" inte tyvärr , vet inte varför , kanske har mitt byggintresse med mitt intresse för historia samman ,,,,,
Hallå kul att höra och se att ni inte är helt insnöade på pansar och flygplan här inne. Börjar bli lite orolig. Håller även med om att Peggan är snygg och på sin tid så var den ju överlägsen allt under några år. Har snart en till klar fast denna gång en Corolla.

För mycket pansar och flygplan? Icke då!
Det är väl bara för er som gillar civilt och bilar, att kavla upp ärmarna och börja lägga upp en massa trådar. Det finns väl inget som hindrar? 
Det som hindrar är väl att ni andra som gillar krig är för många ,,,det kanske blir ett krig här inne med vem vet.
Det är som Sven-Erik säger, kavla upp ärmarna och hugg i! Det måste väl finnas fler bilbilder att visa!? Det behöver kanske inte vara det senaste ni har haft på byggbordet.
Själv är jag både racing och flygtokig, så lite blandat tycker jag är bra.
Jag kommer att leta på lite från mitt "arkiv" sånt som jag tror inte är visat här förrut, blir det nån repris så dör väl ingen för det 
Thomas
Låter bra Thomas
Jag har byggt massor med som jag inte lagt ute här på forumet ännu har liksom inte blivit av ännu.
Gismo76

Missförstå mig inte….Jag har absolut ingenting emot varken bilar eller civilt. Jag uppskattar en fint byggd bil lika mycket som ett spännande pansarbygge. Jag fuskar lite själv på bilsidan när andan faller på! Det jag menar är, att om man vill förändra någonting så är det alltid bäst att försöka påverka det själv. Så kör hårt bil-killar!
Ja tycker de är kul me att ni visar bilder på era bilar här..
Som sakt skärskillt Rally då det ligger varmt om hjärtat på mig..
Så visa gärna upp era fina bilbyggen som ni har gjort.
De inspererar många byggare och bilälskare..
Henke
Tja, nån bil kanske man skulle försöka få ihop! Jag kanske skulle avsluta nån av de gamla byggena, eller komma på nån bra färg till Corvetten och börja på den. Fast avsluta gamla byggen kan ju vara en bra idé, kanske! 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!