Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 1000 ggr
denstore
0

Gepard-frågor

Jag satt och blev sugen på att sätta igång med en Gepard i 1/35, som jag har bytt till mig av Azgaron. Vilka alternativ finns till Tamiyas modell rakt ur lådan? Är Hellers bättre på någon punkt? Vilka uppdaterings-set, förutom Eduards ets finns tillgängliga? Kit-bashningsmöjligheter med Leopard från Italeri/Revell? All information mycket välkommen! Bygget blir väl som vanligt inte av, men det vore ju synd om det fastnar innan det startar t.o.m. Skrattande

gigabyte
0

1/35 Flakpanzer 38(t) Ausf. L "Gepard en kul  o intressant objekt , jag har väl inget att ge på modell o typ historien  , men varför inte bara bygga rakt ur lådan och ha kul Skrattande

denstore
0

För att den jag bygger är den lite modernare Geparden. Både originalet och Tamiyas model är från 70-talet. Modellen har sina begränsningar, kan man lugnt säga…..Flört

För den delen är jag inte kompatibel med "rakt ur lådan". Går helt enkelt inte….Skrattande

gigabyte
0

Ok då var det inte "Min" gepard som gäller då Gråter synd ,,,,,,,men lycka till med ditt gepard bygge i alla fall Skrattande

denstore
0

Tack. Kan behövas…Glad