Nybörjare?
Hej Byggde modeller i min ungdom, på 70.talet, å hittade tillbaka på senare år. Verkar ha blivit en hel djungel av olika tillbehör och tekniker. Jag måste då säga att jag är djupt inponerad av alla byggen jag sett här.
Håller på med Tamiyas 88:a som jag sett att Sven-Erik byggt, tycker nog den är hyfsat knepig att få ihop.
Sven-Eriks bygge är ju helt enormt.

Välkommen…och jag håller med…S-E:s är riktigt snyggt.
Kul att det är så många som hittar tillbaks till modellbyggandet.
Välkommen hit!
Instämmer med Tommi!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Välkommen!

Välkommen hit!
Stefan - Modellbyggare
Välkommen hit :)
Ja hans bygge är väldit snyggt.
Välkommen hit
Ja hans byggnadsverk är det inte många som slår.
välkommen hit och ja S-E s byggen är läckra skapelser 

Varmt välkommen 
"den här är en annan, en Airfix"
Velcome 5mive!
Jag räknas också till "återfallen" -det verkar inte vara så ovanligt. Byggde så det rök om det på 80-talet (innan man började på högskolan…). Hade nån vild idé om att bygga alla olika Luftwaffe-plan, men det var nog inte helt realistiskt… Nu har alla, utom en Me 109 som jag tror ligger i en kartong i källaren, skattat åt förgängelsen. Under åren i Mariefred (när jag gick mellanstadiet) var vi några styrenstinna grabbar som byggde ihop -blev både plan och hotrods. Efter åratal av träda blommade så byggandet upp igen sisådär kring 2001-2002. Började med en Ford Starliner 1960 från AMT och på den vägen är det. Skaffade en enkel airbrush och började experimentera lite mer med lackeringen. Bygger i lååångsam takt -hitentills har det blivit 7 bilar sedan återstarten. Forumet här ger massvis av inspiration och matnyttiga tips! Nu är jag sugen på att prova nåt annat än bilar också -en fartygsmodell ligger i startgroparna; lastfartyget "Havwaian Pilot" från Revell. Har också planer på ett diorama med en SAAB S17 BS (sjöflygversionen).
Än en gång -välkommen till oss andra som "sitter fast i klistret"!
Pontus