Iwata Sprutor
Hittade denna sida http://www.chicagoairbrushsupply.com
Tycker priserna var väldigt låga för dessa sprutor. Undrar om det är bluff, annars hade det varit prisvärt att köpa en…
Finns ju den värre modellerna av Iwata.
Är även inne på Evo sprutor kanske Silverline Two in One eller något liknande.

Njae, det är ju inte bluff, men däremot bra pris. Men tänk på att det där är Revolution, som är Iwatas billigaste modell.
Ska du på och beställa, så skicka ett PM, så kan vi sambeställa. Jag har varit på gång med en beställning därifrån ett bra tag, men inte fått tummarna ur. Vet att det finns intresse från fler att köpa in ett par grejer därifrån.

Tänk på att har man otur kan det bli tull och moms på varor man köper tex i från usa ca 30%

Jo det har jag i åtanke. Svensk tull kommer det garanterat. Tror jag köper en Evo Sliverline spruta av pumahobby eller dyligt.
Under 3-400 kr brukar slinka igenom tullen det verkar som dom tar bara dom paketen med större belopp än 400 ,, så har det varit för mig alla fall , men man vet aldrig .

Ska testa din teori Giga har nämligen beställt från hlj igen. lite dekaler och en zimmerit verktyg och lite spackel bland annat förtunnad/utspädd spackel på glasburk. Det går på under 400 + frakt 54 spänn.

Intressant länk, själv kör jag med Iwata HP-CH och är mycket nöjd med den.

Och jag börjar äntligen bli riktigt god vän med min Iwata HP-CS… Fast problemen har snarare varit att jag inte tunnat färgen tillräckligt, samt kört med för högt tryck från kompressorn.
Man lär sig liksom!

/ GeeKen

Min HP-CH har en MAC-ventil direkt på airbrushsprutan som gör att man kan justera trycket under tiden man airbrushar utan att behöva släppa sprutan. Så jag kör alltid med ett konstant tryck från min garagekompressor tack vare detta.