Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 804 ggr
[Henke29]
0

Nu tar jag Timeout!

Nu kommer jag att ta timeout ett tag..
Har vatt en hel del saker som gör att ja behöver ta lite lungt.
Sen kommer mitt jobb behöva 110 % inför den stunande Julhandlen så ja kommer inte hinna me att bygga..
Så ha en skön bygghöst nu alla här..
Kankse tittar in lite då och då..

Henke

ElLobo
0

Ja, ibland behövs en time-out, vare sig man är tvungen p g a jobbet eller av andra saker. Och som du säger så kan man mehöva ha det lite lugnt också.

Men naturligtvis hoppas jag att du tittar till oss då och då, även om du inte bygger något. Du har ju många kunskaper och knep som kan komma andra till godo.

Ha det gôtt och sköt om dig!

Azgaron
0

Ha det bra och ta't lugnt, så du ka komma tillbaka med nya tag!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Sven-Erik
0

Vad tråkigt Henke! Jag är ju van att du är här med dina glada inlägg. Men jag förstår att det kommer emellan annat ibland. Har ju själv hattat runt i snart ett år…
Lycka till Henke och välkommen tillbaka!

denstore
0

Försök att titta in lite då och då, i alla fall, annars blir det tomt utan dig. Du är ju en av inventarierna.Glad

TommiN
0

så sant så,samla krafter bara o titta in emellanåt.Glad

GeeKen
0

Allting har sin tid… Och jag lovar dig att internet kommer att vara kvar när du känner dig redo.

Lev väl så länge och ta't lugnt!

/ GeeKen

>>  GeeKen - Medarbetare på Modellbygge iFokus

[Tunnan]
0

Sköt om dig Henke.
Vi träffas ju lite då och då i alla fall, så mig slipper du inte såå lätt inte Flört

/Tunnan

Greenhorn
0

Tråkigt att höra att du lägger ner byggandet ett tag. Ibland som sagt kommer andra saker emellan. Själv kommer jag ta en längre timeout nästa år från Maj månad och större delen av sommaren då en del arbeten på huset måste genomföras. Hoppas du tittar in så ofta du känner för det och växlar några ord med oss. Hoppas du även hänger med på nästa byggträff.

/Patrik

gigabyte
0

Synd att du inte kan vara här och bygga med oss på ett tag Henke ,men julen och dess plågor går ju som tur är över ( jag börjar tycka sämre och sämre om denna högtid) ha det gott och ta vara på dig ,så hoppas vi höres snart igen

Kent

[Henke29]
0

Hejsan alla här Skrattande
Är bara inne en liten snabbrunda..
Tack för alla ord ni skrivit de värmer Skrattande
Ska försöka nån kväll framöver nu och läsa igenom det ni skrivit i andra trådar..

Henke

ElLobo
0

Hej grabben! Skönt att du tittar till oss!

[Henke29]
0

Tack tack ElLobo du har föresten fått Pm Skrattande

Sven-Erik
0

#10. Hallå där Henke! Kul att du tittar till oss. Hoppas att allt går bra! Ja, du har lite trådar att gå igenom…Skrattande

[Henke29]
0

Hallå där Sven Erik Skrattande
Jo de är rätt bra här.
Sitter här me en kopp kaffe i näven nu och kikar runt lite.
Letar efter en bra slang till min kompressor och Airbrusch så ja kan köra igång..

Henke

Sven-Erik
0

#14. Låter bra. Skönt att sitta och slappa lite när det är fredag!
Sitter själv här och lyssnar på bra musik. Kolla in det här:
www.bandit.se

Väldigt mycket bra hårdrock via web-radio!
Kör hårt! Skrattande

gigabyte
0

Hej på dig Henke , så du tittar till oss  ,hoppas att allt är väl, o det blir lite lugnare för dig, när jul hysterin lägger sig Skrattande

[Henke29]
0

Hejsan Giga :)
Jo de är rätt okej här..
Vi har haft marknad i Torsås så de har vatt mycke folk i butiken..
Så nu blir de till att försöka slappa i helgen..
Kommer att komma in här lite då och då Skrattande

Tack för den sidan Sven Erik helt i min stil oxå Skrattande