Grymt överraskad
Hej. Fick idag hem ett set med gubbar från ICM som jag vunnit på Tradera. Tänkte när jag köpte dom att ja en av dom passar in i mitt dio iaf så får vi se kvaliten på dom.
Döm om min förvåning när jag glad i hågen börjar klippa loss dom och torr passa dom sitter ju som gjutna. Efter med stor glädje byggt alla fyra inser jag att dom slår alla andra märken på gubbar jag byggd. Jäklar vilken passform och smidiga gubbar att jobba med. Det kommer defenitivt bli flera av det märket. Ett tips från en mycket glad och nöjd pansar nörd :)
Matta P

#0. Vad kul! Ibland så blir man så där glatt överraskad. Jag har själv aldrig handlat på mig gubbar från ICM, men nu lär man ju prova det med!
Jättekul att få veta att dom är bra 
ICM brukar ju vara rätt bra tycker jag..
Henke

Kan tipsa om deras panther D & befelspanther. Bra skit!
Va bra att veta, har också ett set gubbar ifrån ICM
Skala 1/48
Jasså var dom inte alls bra Tails ???
Henke

Jodå,jag har varit nöjd med mina gubbar från ICM också.

#5 "Bra skit" är mitt bästa betyg. Allt jag kunde gnälla om på deras bergepanther var plåten till förarluckorna som var lite felformad men annars väldigt bra. Snygga bandlänkar med.
Jaha okej 
Dom kör ju ändå me rätt bra priser ju.
Henke

Kan hålla med Talis köpte en panther från Icm, var nära att lägga den i soptunnan direkt, hade inte någon passform alls. Skev och bakre biten passa inte alls till resten av chassit, inte heller förarluckan eller rättare sagt hela överdelen med luck osv passade inte, och var på tok för stor. Aldrig mer en Icm model.
Dom kanske ska hålla sig till soldater ist för pansar.
verkar vara lite olika bud angå ICM,,, 

#9: Fast nu gav ju Tails dem sitt bästa betyg, så det blev nog en liten misstolkning av det hela.

Deras flygplansbyggsatser i 1/72 tycker jag är fina liksom deras små lastbilar i 1/72. Några andra ICM har jag inte prövat på.
Ja jag har inget ont att säga om dom
Men jag har ju iof bara testat deras flygmaskiner, och dom är bra.
Dom flesta 

#13: 
Nu är dom grundmålade oxå hej vad det går när man inte behöver spackla och slipa bort halva gubben innan mna kan börja måla. Dom kommer vara klara för sin uppgift imorgon kväll.
Själva diot kommer nog ta nått år eller så att färdigställa då det kommer bli ca 1,5*1 m stort och det ska köpas till en hel del grejer till innan man är klar :)
Ha en bra dag
#14 Vet inte alls hur deras Mig-29 är.
Men jag hoppas och tror att den är ok iaf
En fråga…Är luftintaget ovanpå vänt åt rätt håll?