C4
Vem ska till C4 ???
Det kunde vara skoj att veta så att man kunde säga hej och träffa personerna irl
kanske man kunde ha nåt på sig som visar forumtillhörighet

Man kunde ju försöka sammanstråla på något ät och drickställe på den populäraste dagen. Helst inte gyllene måsen då,,

Jag kommer. Man har inte många undanflykter när man bor i Malmö 

C4?

/ GeeKen

Jösses!
Ska banne mig försöka ta mig ner till Malmö, min kära födelsestad!
Tack för hjälpen med infot!
/ GeeKen

#5 Ta med en del pengar och en bil som rymmer mycket. Du kommer ångra dig annars.
Mvh Hampus

Får väl riva ut sätena ur min C30!

Den är (som en polare sa på fyllan en gång):
- "Den är inte schärschillt lång, men jäääääkligt schmal"!

/ GeeKen

#6 Kanske bättre att inte ta med pengar. Man köper för mycke 

#8 Du kommer bara gråta blod. ^_^
Jag ska ju dit! Antagligen på söndagen! Stor bil och plånbok medtages! 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

44 h kvar till C4 och jag har 12h kvar som jag kan lägga på bygge om jag skiter i skola, sömn, jobb och hygien. Känns som man är ute i bra tid.

Jag tentar i morgon bitti, och sen ska jag göra en rush för att se om jag kan få med något. Inget tävlande, men kanske som "projekt" för någon att titta på.

Skulle vara kul att besöka C4,men liite väl långt för min del…får väl vara där andligt..
Jag var på C4 idag men i vad som måste varit ett totalt hjärnsläpp så missade jag utställningshallen! 
Jag får köra dit imorgon igen, bara 3 mil så det är inte så farligt..
Var på väg dit men körde in på Hornbach på vägen och blev för****** på bilisterna på parkeringen som verkade ha tappat allt vett och förstånd det var djungelns lag som gällde
och efter det var jag inte så upplagd för att köra in i Malmö så jag vände hem
Leo, du gjorde nog klokt i att skippa Malmö efter den upplevelsen, att hitta parkering i Malmö var inte det lättaste, jag hade tur och hittade en i ett bostadsområde i närheten. Det blir lite av folkrace när det handlar om parkeringsplatser…

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#15 Du kanske behöver en takmonterad M134! Här ser du en liten snutt på skillnaden mellan M134 minigun och M240 CPMG i fall du tvekar på vad du skall välja…
Stefan - Modellbyggare
Tänk att knalla på med den vid nästa fasanjakt
jag har mina favoriter när det gäller slagkraftiga vapen inte för att förringa Gatling det är ett helt annat vapen.
min favorit är utan tvekan Barret lite felanvänd i filmen bara
tänk att ligga nån kilometer bort och bara disabla bilarna en efter en (man kan bara lägga in en film per inlägg så därför 2 inlägg)
och för närstrid om kundvagnarna kunde denna vara bra

Pojkar, pojkar, tänk på vad Christer Klämmig sa: "Krama varandra i trafiken".

Elmis, du har aldrig kört bil i Malmö va?

/ GeeKen

Jodå, flera ggr. Senast idag till C-4. Hittade en parkering prexis vid ingången för de utställande (Hade en passagerare som ställde ut). Sen var vi där strax efter tio i morse med. Så jag behövde ingen fordonsmonterad granatspruta.
Annat var det när jag hamnade i Milano mitt i rusningstrafiken på morgonen för några år sedan. Isses att vi kom levande ur det äventyret
.
Elmis

#23: Dagens gratistips (med tanke på hur det gick för dig i Malmötrafiken)… KÖP EN LOTT!

/ GeeKen

Kanske en god idé GeeKen. Kanske tre tvapparater på triss!! Eller har jag förbrukat min tur för flera år framåt.
Elmis
Oj oj oj, första gången jag var ute på modellträff/utställning rakkarns vad där va mycke man villa ha, självklart hade man för lite pengar med sig men blev iallafall köpt nån modell.
Helt otroliga byggen där var, saglar fortfarande över bilderna jag tog
Kommer självklart att vara mer aktiv nu

Jag köpte en Tysk Leopard Från Italeri och en liten tavla på Viggen

Där va mycke trevligt att titta på. Synd att ingen sålde AFV modeller.
Är sugen på att testa nån från dom.
Otroligt fina byggen! Jag gick säkert två, tre varv och fotograferade,bilder kommer upp snart…

Mera bilder!!!!! 

#30 Jodå! Där var iaf 3st som sålde AFV. Beror helt på vad du skulle ha ifs.
Det var himla kul på C-4! Jag var där med Alex!
Kul att träffa en del nya ansikten och en del gamla också förståss!
En del modeller blev det ju också, men endast en inköpt där! Resten var överenskommelser med medlemmar härifrån! 
Återkommer med bilder så fort jag får access till egen fungerande dator!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#30 Var hade om gömt sig? Såg inga. Aja, nästa år så