Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: pågående-projekt
Läst 801 ggr
AeroTech
0

Nybörjarbygget klart

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som ni ser en D.H. 82A Tiger Moth… Påbörjad i mitten av 90-talet och avslutad nu… mycket pill med den och känner att jag måste slutföra den nu.. blir ju aldrig riktigt nöjd, men det är väl så i början..

AeroTech
0

ännu en..

[Tunnan]
0

Det blev ju riktigt bra ju.
Syns inte att det är en nybörjare som gjort den där inte.
Klart snygg Tiger Moth
Är det 1/72 eller ?

AeroTech
0

och en sista..

[Tunnan]
0

Det är nog ingen som blir helt nöjd med sina byggen här.
Jag blir det inte iaf, hittar alltid en massa fel.

AeroTech
0

japp.. en airfix 1:72.. fick den av min syster.. hon hade byggt flygplanskroppen..

gigabyte
0

Trevlig Tiger,, AeroTech  ,Glad!!!

Azgaron
0

Snyggt byggd Tigermoth!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

TommiN
0

Nice!!

AeroTech
0

tacktack…

bilderna är dåliga men vad ska jag tänka på till nästa bygge?

TommiN
0

Ja man blir väl aldrig helt nöjd med sina byggen,men jag vet inte vad man ska ge för tips till dig,tycker den ser bra ut,keep up the good work.

Fisken33
0

Ett tips om du fortfarande är intreserad av att bygga är väll att börja med billiga modeller tills du känner att du är redo att prova på nått mera utmanande bygge, alla byggen ger ju erfarenhet och det är ju det man lär sig av, själv började jag när jag var 9-10 år och dom modellerna man bygggde då har man gjort sig av med nu av olika pinsamma anledningar, men man har också lärt sig en hel del från dom tills man hittat vad man är intreserad av att bygga, så prova dig fram, det är det ända.

För övrigt ser det bra ut, bättre än mina första, dom målade jag inte själv äns om jag gjorde det över huvud taget.

Och som Tunnan sa så blir man aldrig nöjd, ju längre jag har hållt på så har man nästan bara blivigt petigare.

Fisken33

AeroTech
0

hehe.. billiga modeller har jag fullt av i min bygghög.. :P tack tradera…

Tails
0

Snyggt bygge! Du hade inte varit en av "oss" om du alltid blivit nöjd. Flört

AeroTech
0

wow.. är jag redan en av er.. känns stort att vara en av byggarna på denna sajt! Tungan ute

Sven-Erik
0

#14. Välkommen till denna sajt! Självklart är du en av oss! Vänta nu bara så ska du se att högen av obygda modeller kommer att växa i en rasande fart! Skrattande

gigabyte
0

visst är du en modellbyggar kompis ,och välkommen hit ,om jag inte har sagt det innan Skrattande

Azgaron
0

Ja, välkommen hit är nog på sin plats!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

[Tunnan]
0

Välkommen hit AeroTech
Ska bli kul att får följa dina byggen här.
Om som sagt innan så ser ju början väldigt bra ut Glad

/tunnan

AeroTech
0

hehe.. jag skämtade ju mest.. har känt mig mycket välkommen här.. och ja, bygghögen minskar som bara den.. går nästan för fort.. men det är väl så när man är student o har hur mycket byggtid som helst.. :p