Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 1343 ggr
ElLobo
0

Bismarck

Flyttat inlägg från en annan tråd …

Bild på Tails

Tails
08-10-07
21:08

Tänkte höra om där är någon som har Revells bismarck 1/350 liggandenes till salu någonstans? Glad

TommiN
0

ooo,den vill jag också ha!!Glad

denstore
0

Jag kan tänka mig en också, så vi får väl hoppas på att det är någon som råkar ha köpt en hel blister istället för en modell. Kan iofs tänka mig en Tamiya Tirpitz också, om det är någon som har en skavandes i förrådet…. Flört

ElLobo
0

Det verkar verkligen som om fartygsbyggena har fått ett uppsving! Kul!

Madmax
0

Håller med #3, dock ligger mitt byggande lite på is. Men när höstmörkret bli tillräckligt mörkt….

Tails
0

Tommins & azgarons bismarck har väl bidragit en del Oskyldig

Var först inne på Tamiyas bismarck men efter att ha jämfört reviews så verkar revells bättre om man ska bygga ootb.

Mvh Hampus

Azgaron
0

Jag är visserligen inte klar med Bismarck än, men jag börjar faktiskt bli sugen på att bygga nån båt till! Hood kanske, eller gärna nått hangarfartyg så jag med flygplan också!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

ElLobo
0

#6: Har du kollat på Tradera? Där finns två stycken med utropspris 399,- styck.

Foch - Heller 81071 - 1/400

HMS Illustrious - Heller 81089 - 1/400

Azgaron
0

Tack för länkarna ElLobo!

Dum fråga kanske, men är de värda 400:-? Heller gör ju iofs rätt Ok modeller ibland, men jag är inte så hemma på fartygsfronten!

Azgaron

JaguarMkVII
0

#8. Tror inte nån annan gjort dessa i varken 1:400 eller 1:350. Jag har Heller Graf Spee i 1:350 liggande och den ser irktigt bra ut.

Azgaron
0

#9 Tack för upplysningen! Hmm, får se vad jag kan göra åt det!

Azgaron

TommiN
0

Graf Spee i 1:350!!!mmmm….Guld i mun,sån vill jag också ha!!Glad

denstore
0

Fast Admiral Scheer är ett snyggare fartyg. Klipperstäven ser bättre ut än den raka som Graf Spee hade.

starhawk
0

Illustrious får ni låta bli för nu har jag lagt bud på den!

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

TommiN
0

Admiral Scheer är nästa man för rakning hos mig,har ju den på bygghyllan nuGlad.

JaguarMkVII
0

Hmmm, slant visst lite där på knapparna. Heller Graf Spee är i 1:400 och hittills har ingen mainstreamtillverkare gjort den i 1:350. Trumpeter är tydligen på gång med Prinz Eugen i 1:350 vilket jag ser fram mot med stor förväntan. Vågar man hoppas på en fortsättning med Scharnhorst, Graf Spee och tidiga Z-jagare i 1:350 månntro?

starhawk
0

Skulle vilja ha Rodney i 1/350, ja! jag vet att det finns en resinmodell som kostar skjortan, men jag vill ha en "konventionell" plastmodell av den, vet nån om det är på gång?

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

TommiN
0

Håller med dig Starhawk,Rodney är ett MÅSTE i 1:350!!Glad