Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettflyg
Läst 1097 ggr
flyingdragon
0

Hjälp med ritning

Behöver hjälp med en ritning. Jag är på jakt efter en kopia på ritningen av Italeris "Henschel HS-129 B 3 Tank Buster" Artikelnummer 055.

Finns det någon vänlig själ som har denna liggandes hemma och som kan tänka sig att scanna in den åt mig vore jag mycket tacksam. Glad

Hör av er i sådana fall här eller maila den direkt till:

flyingdragon@comhem.se

Tacksam för hjälp.

Mvh/ jocke Cool

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

Azgaron
0

Har tyvärr bara Bileks utgåva!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

starhawk
0

Har Escis i skala 1/48 med tanke på att det köps formar hit och dit vet jag inte om det finns nåt släktskap

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Azgaron
0

Det funderade jag på med! Har för mig att jag hört nått om det tidigare angående Bileks utgåva, men jag kommer inte ihåg vilket fabrikat det var egentligen.

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

WildeSau
0

Inte mycket hjälp härifrån heller.

Av de i 1/72 som finns:

Bilek = Airfix
Gammal Revell (4169) = Ceji
Nyare Revell (4313) = Italeri

Jag kan bistå med beskrivning till Airfix i 1/72 eller en AMT/ERTL i 1/48

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Raldor
0

Jag har ritningen. men tyvärr så kan jag inte scanna. Däremot så kan jag ta kopior och skicka till dig. Skicka ett PM med din adress så ordnar jag saken.

Raldor

flyingdragon
0

Du är en pärla Raldor. Tackar för hjälpen, skickar Pm till dig. Glad

Mvh/ jocke Cool

NO DAY SHALL ERASE YOU FROM THE MEMORY OF TIME
                                                                                                                                                        Virgil

[Tunnan]
0

Ser där, allting löser sig ju på bästa sättet på denna utomordentliga sajt Skrattande