Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettfartyg-båtar
Läst 1706 ggr
lappjanne
0

QM2 1:400

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I all hast får jag förmedla uppackningen av mitt lilla projekt.

Det är en massa grejjer i påsarna och jag återkommer med mera detaljer.

Bifogar en liten, men inte rättvis bild.

Mvh

Janne

Monster-Mad
0

JaguarMkVII
0

Ett stalltips är att strunta i den klarröda dekalen som utgör vattenlinje och måla den i stäälet då den inte passar nåt vidare…

TommiN
0

Det där ser ut att kunna bli roligt,lite annat skeppsbygge än bara krigsfartyg.Glad

Azgaron
0

Ser intressant ut!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Proosen
0

Stadig pjäs det där!

Ser ut att vara en välfylld låda med måååånga delar att sätta tänderna i.

Niclas

PonCar
0

Finns det nåt underbarare än doften av en färsköppnad byggsatskartong? Aaah…

Lycka till med "Drottningen"!

GladPontus

Greenhorn
0

#6 Håller med dig Pontus! Alltid en härlig upplevelse att öppna en sprillans ny byggsatskartongSkrattande

starhawk
0

#6: Luktar den? I mitt fall är det snarast när man tittar på delarna, dekalerna, och sen fördjupar sig i byggbeskrivningen, det är känsla det!

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

denstore
0

Nja, jag gillar lukten också. Framförallt t.ex. en ny Tamiya. När man öppnade Dragon Wagon första gången, var det rena euforin!

TommiN
0

Roligaste för min del är nog att kolla in detaljerna på delarna..och sedan kasta sig över byggbeskrivningen.Glad

lappjanne
0

Tack för lyckönskningarna!

Ska fixa mera detaljerade bilder men tiden har inte funnits än. Jag kan säga att ungarnas (6 och 7 år gamla) miner var obetalbara när de fick syn på kartongen :-))))

Janne

[Tunnan]
0

Jag håller med er alla här.
Att öppna en ny modell är rena julafton, att får se, känna och lukta, det är fina fisken det.
Och är det sen resindelar med så lyckan fullständig, för resin luktar gott tycker jag, men tyvärr inte så hälsosamt att inandas

Lycka till med detta bygget namne Flört

/Janne

gigabyte
0

Lycka till med bygget janne ! ,undrar om man inte skulle kunna ha en tävling ´alla´´ -vinprovare med dom olika märkena Skrattande

Tails
0

Storbygge på gång här!

#11 Du får vara snabbare med kameran nästa gång så du hinner fånga deras miner Skrattande

Mvh Hampus

TommiN
0

Skrattande