Har någon provat ,,,
Popular Products From Your Search Results
1/35 Modern US Army Digital Desert Camouflage
Price: ¥1,100
Modern US Army digital desert camouflage pattern decals for use on 1/35-scale figures. Just trim them to size and apply like normal waterslide …more
Har någon provat detta ?

Skulle nog inte vilja heller. Största nöjet är ju att måla. Varför ta bort den skapandekonsten.
Kanske för att just ett sånt kammo är väldigt svårt att måla, men å andra sidan finns det ju en risk för att det här blir för bra!
Annars håller jag med! Det är kul med lite utmaning!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Tycker att det verkar svårare än målning ,fästa dekaler så dom inte skrynklar sig runt ben o armar, och en viss mönster passning ,skulle vara intressant med en bild på en figur som har genom gått denna tapeterings historia
Tack för länken orso , Blir fint, men dött på något sätt , och dom klassiska problemen med delar . penseln får stanna

Jag tror att det här kan funka väldigt bra. Och för folk som är rädda för dekaler, så tror jag inte det här är värre än andra saker. Med mängder av dekalvätskor av någon form, så kan man få ordning på det mesta.
Själv tycker jag nästan att det är konstigt att det inte har kommit den här sortens dekaler till uniformer mycket tidigare. Dekaler för knasiga kamoflage på WWI-plan har funnits hur länge som helst, så det är inte direkt något nytt.