RC Tiger 1:16
Förra året gjorda jag och min minste son denna lilla video på en RC Tiger Tank skala 1:16. Enjoy 

Filmen öppnar inte!? Kan vara den här burken från Hedenhös tid som jag sitter vid!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Har samma problem …..
Har oxå samma problem
Fast min dator brukar klara av sånt här…
Jag får upp "Sidan kan inte visas"
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Filmen går att se men måste laddas ned. Högerklicka och välj sedan "Spara mål som" om man surfar med Internet Explorer.
/Patrik

Jag försökte först med Intervideo WINDVD 4, det blev bara ljud, sedan försökte jag med VLC Media player det gick bra. Den spelar även upp filmer oavsett region
och jag tror att det är fri programvara, följde med en tidning
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Ops. Men jag kör VLC och tar spar som samt Firefox 3.0. Skrik till om ni inte ser den igen så får jag ändra det.

Min Windows mediaspelare visade inte heller någon film när jag klickade på länken. Men efter ett tag hoppade filmen igång. Tror att den laddas i bakgrunden, så ha tålamod så kommer den.
Får hoppas att du inte gör dej osams med din son Madmax 
"den här är en annan, en Airfix"
jadu den filmen får du allt köra om!!!
men då får du be ansvarig till nytt möte såklart!
det var ju trist att din film ej funka här! 
bättre tur nästa avgång.
Lycka till!

Jag fick igång den som den skulle.. Jag öppnade med media player classic som följer med K-lite codecarna..
Häftigt film med snygga klipp och vinklar. Ni får göra fler filmer tycker jag. Mvh Hampus

Om ni tar spara som, får ni inte hem den då? Jag har inga problem, sen visar jag den i VLC.
Det gick fint att spara som! Cool filmsnutt!! 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Lagt upp filmsnutten på Youtube nu: Tiger on the run