krångel
Jag kan inte få inläggen markerade som lästa när jag har läst dom ,bara om jag gör ett inlägg så blir inlägget lästmarkerat (Ej fetstil ) är det bara petit moi eller ??
nä samma här har även problem med att få länkar att funka

Precis!! Sitter just och retar upp mig på denna sak…..hur svårt kan det va? 
Då ligger inte felet hos mig eller er då ,då fixar våra wunderbura von kallesnzabla webfantomer det snart

#3. 
Samma fel här! De gråmarkerar precis när man klickat på dem men så fort man klickar på nästa ämne så blir den förra fetstil igen!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Samma fel här oxå
Grrrr säger jag..
Henke

Det skulle ju bli så bra med nya iFokus………

Ja dom påstod det
Men ja tycker de har blivit sämre me vissa punkter..
Henke
Lika illa här 
Nä det har varit lite väl krabbigt det hrä bytet, känns som om de kunde har väntat med att lägga ut denna nya plattan tills den var ``klar´´ så att säga
Men så är det väl med allt nytt i början kan jag tro.
/Tunnan

Ganska så irriterande, man kan ju inte hålla antalet inlägg i huvet så man ser att det är falskt alarm 
Dessutom funkar inte "första olästa" på alla jag hamnar hela tiden mitt på på "Airfix Sherman 1/72"
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Ja, vad vi än tycker om den nya versionen så får vi väl trots allt stå ut med den nu, jag tror ju inte att de tänker ändra tillbaka.
I vilket fall som helst så verkar det nu som om (i alla fall för mig) alla nyskrivna trådar (fr o m ca 0745) som man har läst faktiskt blir markerade som lästa.

Stämmer inte för mig, i alla fall. Humbrol-burkstråden är ju purfärsk, och blir minsann inte markerad även hur mycket jag vill….

Något krångel är det. Nu fungerar det inte för mig på Humbrolartikeln, däremot på nya "vanliga" trådar samt på trådar skapade före den 25/8 … 
Ja det här måste ordnas till snarast.
Man vet ju inte vilken tråd man har varit inne på och svarat snart.
Svårt att hålla reda på liasom.
/Tunnan

De ansvariga är i alla fall medvetna om problemet och arbetar på att försöka lösa det.
Låter ju bra 
Så där ja…nu blev man utloggad åxå
Hmmm….Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
/En ilsken Tunna
Ja man börjar lixom tröttna på dom här problemen..

Hoppas alla buggarna på sajten löses inom en snar framtid. Folk har ju en gräns för sitt tålamod och risken att medlemmar söker sig till andra forum istället är ju överhängande, om allt irriterande krångel här fortsätter 
Ja jag är nära nu att ger upp denna sian på ett tag.