En liten Ölandstripp
Ett stycke svedala som är vackert ,fina bilder Tunnan ,men kan inte se långe jan utan att tänka på "ornitologupploppet" som jag var skyldig till i slutet av 1980 talet ,man kanske vågar sig dit nu ;)

#6: Dom kallas Highland cattle för att dom kommer därifrån, problemet är väl bara att det knappast finns några kvar i "Highlands" Vi bilade runt där i summa fyra veckor och såg highland cattle en gång, resten var bara "vanliga" kossor
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Ser riktigt myspys ut allting. Vill inte veta hur länge man letar efter en minibit där på mattan ;)
#10 Tack giga
Ha Ha, ja just det ja det kommer jag ihåg att du nämnt här tidigare
Jo men du kan nog börja dra dig dit så sakterliga igen.
#11 Så heter dom ja
Nää, dom flesta har nog flyttat hit nu för man ser ju sånna här lite var stanns nu.
#12 Jo det var rikgt trevligt, och faktiskt så tappade vi inga delar på mattan, tur det kanske 
/Tunnan
Ser ut som ni har haft himla trevligt! Fina bilder! Kul idé att ta med sig nått att bygga också!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Ja de var inte dumt att komma dit några dagar.
Så klart tog vi oxå me bygget..
Kan ju inte sitta där på kvällarna och slappa. 
Fina bilder Tunnan…
Henke

Det ser verkligen ut som en rolig tripp! Gamla traktorer och modellbygge på kvällkvisten..kan inte bli bättre!

Öland är vackert när det inte regnar.
Var på Kullaberg igår med min nya flickvän. En underbar natur. Kanske ska slänga upp lite bilder senare.
Det tycker jag verkligen att du ska göra Madmax
Kullaberg har jag varit vid 2ggr, och det är bedårande vackert där.
Skåne är ett vackert landskap, helt klart.
Skulle vara kul och se lite av vad ni andra gör, sedan vad man vill eller inte vill visa bestämmer man ju själv
/Tunnan

#17 Vadå för bilder? 

Stefan - Modellbyggare

#19: Stefan då! 

#21 Kunde inte låta bli på den passningen! 
Stefan - Modellbyggare