några av dioramorna jag pillar med då och då, en del endast halvfärdiga, resten de övriga dioramorna fotar jag en annan dag
/thomas

Vilka fina dioramer cyber ,mycket fina ,och vilken detaljrikedom ,speciellt Shipment to Africa med gastuber o verktygs bord mm ,alla tummar upp plus tårna ,!!!

tack giga, fast jag är dålig på att fotografera, som sagt, de flesta fordon och dioramor är ej färdiga, jag hoppar snabbt på ett annat projekt för att inte "fastna" sen återkommer jag efter ett tag och gör vidare på ett äldre diorama/fordon/figurer.

Väldigt snygga dioramer!!! Gillade Shipment to Africa extra mycket.

HELT GRYMT SNYGGT! då menar jag alla projekt.

Mycket snyggt! Tackar för alla bilderna!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Helt fantastiskt Cyber! Otroligt fina dioramor. Vilken kreativitet du har! Underbara färgsättningar och bra stämningar. Hatten av!

Håller med ovanstående plus lite till. Sjukt snygga dioramor. 
Ja, det var väldigt fina dioramor Cyber! Mycket snyggt byggda!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Flämt…Det har var bra.
Grymt fina dioramabyggen du gjort cyber
Blir lite avis…så fint kan inte jag bygga…än.
/Tunnan
Jättefina díorama som sakt du har byggt..
Du är en hejare på de dära
Henke

Tack alla för kommentarerna, men SÅ bra är jag inte, mitt usla fotokunnande gör iofs inte dioramorna rättvisa, men även om jag gjort ett 40-tal olika dioramor så lär man sig alltid något till nästa gång och på så sätt förbättrar sig. verkar som om bangården i Essen (Shipment for Africa) blev favoriten, ska ta lite fler bilder på den från olika vinklar. Byggsatserna till den är från DML: Flatbed car, Gondola car, Panzer IV ausf E "3 in 1", Tamiya: sd.kfz 222, 251/1 ausf C med presenning från MIG, hundpatrullen från Dragon md utbytta huvuden från Hornet, de 2 övriga är Legend (tror jag) och visst ja, de står en Flakvirling i godsvagnen, tror det är en gammal Tamiya, tog en från skräplådan bara :)
mvh Thomas
tyckte att alla var mycket fina men som sagt den bangården var riktigt giftig både i komposition o utförande ,så mera bilder skulle vara med än välkommet !
giga