OT: Wheeler dealers
Jag vet efter diskussioner i andra trådar att jag inte är ensam om att kolla på Wheeler dealers lite då och då. jag skulle nästan vilja påstå att det är ett av mina favoritbilprogram. Något som dock stör mig ofantligt är att de skruvar tillbaka grejerna skitiga, imellanåt. Finns det någon mening med det, eller är det bara jag som är dum pedant? Förresten blev man ju syndigt sugen på BMW 635i idag……

Om man skall ha grejen själv så är man gärna pedant men om man skall sälja den vidare, som dom, så besvärar man sig inte lika mycket!
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

Kanske det, men jag tycker det är tveksamt hantverk. Jag menar, oftast handlar det ju inte om många minuters extra jobb.
Visserligen tar de inte arbetet med i beräkningarna, men de har väl betalt för det de gör, och tid är ju pengar som bekant!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Jag titta också på det programet så ofta jag kan
Men jag vet inte deras tider nu mera
Förut gick det allt om mornarna kl 08,00
ja en 635a hade gärna fått stått parkerad i mitt garage
/Tunnan

Jag har en Bmw 635
som obygd modell
Ja de där programmet är verkligen kul att kika på :)
En sånn BMW hadde inte ja heller tackat nej till
Henke
jag hade inte köpt nån av bilarna som dom har på det programmet om det inte var en väldigt speciell bil som jag ändå skulle plocka ner.
Har inte kanalen längre men har sett programmet innan och tycker inte att det är speciellt seriöst.
Dom är nog mera seriösa än vad många av våra bilhandlare är idag.
För idag kan man blir pålurad vad skit som helst om man inte kan lite om bilar och vet vad man ska kolla upp innan.
/Tunnan

Det råkar inte vara så att någon sitter med de här avsnitten inspelat eller på dator? Jag tror jag har de flesta, men saknar några stycken, vilket är hyffsat retfullt….