Byggbordet tillbaka!

Grattis! Oroa dig inte, bygglusten kommer nog snart!
Så skönt för dig ,hoppas att bygg lusten kommer tillbaka snart starhawk

Bygglust kommer när du minst anar det, min kom smygande igår igen så nu har jag varit semi-produktiv ett par dagar. Så gott det nu går med sjuka men hyperaktiva barn hemma.
Niclas
Att byggbordet är tillbaka är ju en bra början, och bygglusten kommer nog den med.
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Blotta åsynen av ditt byggbord är inspirerande! Problemet så här års tycker jag är att det kan vara svårt att hålla sig inomhus… Hurra för äkta "svensk sommar" med mycke mulet o regn så man med gott samvete kan sitta inne o häcka! Hos mig blir det tyvärr inte mycke byggt för närvarande -för mycket på jobbet och för mycket inbokat på helgerna -och nästa vecka kommer svärmor för att stanna en vecka… men, men man får ha tålamod.
Pontus

Jo man får ju lite dåligt samveta av att sitta inne när det är fint försommarväder, fast i mitt fall är det frågan om saker som väntar i faggorna som gör att jag inte får ro att bygga, men det börjar klia lite i fingrarna nu, vi får se…
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Låter ju lovande att det klia i fingrarna, det är ett gott tecken Starhawk 

Ja, och nu föll en ytterligare vikt från mina skuldror, en sak som varit en gnagande oro en tid, vi lyckades bli av med fars bil, och vi fick bra betalt för den också, åtminstone i vårat tycke 
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

#8: Alltid skönt när saker och ting börjar lösa sig!