Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 979 ggr
MattaP
0

Gunze färger

Hej tänkte kolla om det finns någon som är sugen på lite färger.
Jag har 24burkar hemma med Gunze färger somliga öppnade andra oöppnade det handlar om gråa,gröna,silver,guld och div andra färger.
Vid frågor eller bud maila mig direkt först till kvarn gäller.
Mattias. ma-pea@hotmail.com

ElLobo
0

Tänker du byta färgfabrikat?

MattaP
0

Japps :)

ElLobo
0

Vad kommer herrn att köra med istället?

MattaP
0

Den här herrn kommer köra med Vallejo uteslutande. Trist bara att jag måste åka till Köping för att köpa dom finns ju ingen i stan som säljer.

ElLobo
0

#4: Aha, där ser man!

Nåja, det tar väl bara dryga halvtimmen att komma dit för dig, även om det alltid känns besvärligt att behöva åka för att få fatt i det man behöver.

[Henke29]
0

Har du nån lista på var de är för färger du har ???

MattaP
0

#5 ja det tar inte så lång tid kan ju vara en fördel man tokhandlar ju inte då *s*.

#6 jag kan fixa en lista när jag kommer hem sitter på jobbet just nu. eftersom du är först med att svara har du första tjing.

ElLobo
0

Kan du förresten inte försöka övertala BRIO i Träffpunktshuset att ta hem lite färg? Jag vet att Leksakshuset (BRIO) i Ludvika säljer åtminstone Vallejos set för Karoliner och Vikingar, så det borde väl kanske gå att prata med BRIO-handlarna.

MattaP
0

Jag har redan hadlat deras set med Karolinerfärg *ler* den har dom. Tyvärr är det inte mycket av färgen i dom setten som passar till mina tyska grejer :) men grundfärgerna är kalas.

[Henke29]
0

Oh tackarSkrattande
Ja jag väntar tills du kommer hem..

starhawk
0

Har du några Hemp? då skulle jag kunna vara intresserad av dom

Själv har jag förresten helt utvisat Vallejo från min färglåda! där trängs numera Humrol, Polly, Gunze, Tamiya, Pactra och Model Master

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

MattaP
0

Till Henke 29 här är listan

h9 gold,h8 silverx2,h305 gray,h304 olive drab,h81 khaki,h69 gray,h65 black green,h307 gray,h339 engine gray,h416 black ray,h401 dark gray,h66 sandy brown,h460 rotbraun,h44 flesh,h56 intermediate blue,h85 sail color,h13 flat red,h422 light green,h420 olive green,h320 dark green,h423 dark greenx2,h303 green. detta var vad som fanns som sagt vissa helt nya andra öppnade kollat igenom lite snabbt och ingen har torkat. är du sugen henke maila mig ganska snart då jag har andra på kö :) ge mig ett bud i samma mail om du vill ha grejerna. ha en bra dag matta p.

[Henke29]
0

# 12 Du har fått pm nu

MattaP
0

Henke du med :)