Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: fordon
Läst 1241 ggr
Proosen
0

American LaFrance Eagle pumper

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ALF to the rescue

Så fick jag äntligen klar denna praktpjäs, vilket jobb alltså! Det enda som fick mig att stå pall var den nya airbrushen som hägrade bakom mållinjen. Pengarna ALF gav blev en Infinity som ni säkert sett på annan plats här på forumet.

Nu stundar lite kompletteringar så ska jag börja leka med min nya hobbykamrat och se vad vi kan prestera framöver, ni lär bli varse oavsett vilket håll det barkar åt.

Niclas

gigabyte
0

Helt enastående ! Modellbygge i högklass , vill skriva en massa superlativ till men kan bara kostatera att du är en mäster byggare, må hända bäst i svedala på bil bygge !

ElLobo
0

Den blev ursnygg! Ett mycket fint bygge!

[Henke29]
0

Ja den blev verkligen snygg Niclas :)
Kanon helt enkelt

mr-flyg
0

Helt i toppklass, imponerande! Bra jobbat NiclasGlad

ElLobo
0

Pojkarna i Falun skulle ha varit stolta om de haft en så snygg bil att rycka ut med i fredags morse …

gismo76
0

Riktigt snyggt blev det måste jag säga.

Hoppas nya sprutan funkar bra nu då och sedan får du gärna tala om hur långt ut i skogen den andra lådan flög.

Gismo

Azgaron
0

Ja, det är ett mycket snyggt bygge Niclas!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

[Tunnan]
0

Fantastiskt fint bygge Proosen.

StefanW
0

#0 Det enda jag kan säga är… :notworthy:

…och för alla bilderna… :thumbsup:

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Proosen
0

Tack allihopa!

Du Stefan, jag kan säga att det är mer än framaxeln som måste bråkas på plats. Nästan varenda ruta och lampa måste slipas till eller tvingas på plats.

I övrigt så tycker jag att det var en schysst modell som jag om det blir en till kommer att lägga upp lite annorlunda vad gäller byggordningen.

Niclas

StefanW
0

#10 Tackar för tipsen, då är det inte bara jag tyckte det var knöligt!

Glad

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

PonCar
0

Dina modeller sätter våra hjärtan i brand, Proosen! Grattis till ett i sanning imponerande bygge!

Pontus