Efter att ha kompletterat förbrukningsvaran strumpor hos Dressman så slank jag in på Brio på vägen tillbaka, där såg jag rött!
dvs röd prislapp, nedsatt från 249:- till 199:- och den är ju rätt snygg så jag högg den

Lägg märke till skillnaden mellan kartong och innehåll
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus

#1: Röda lappar är aldrig fel!
Och nu pratar vi inte sport eller något annat onyttigt!
#1 Från bygghög till byggd på samma dag! Inte illa!
#3 Trevlig liten sak, Henke!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Maffig Blackbird Henke, jag har en 1:48 liggande i bygghögen, den skulle man väl bygga nångång…
Fina modeller Henke
Jag har 2st av dom mussarna och dom är superbra.
Hoppasn en Blackbird i skala 1:48 den måste bli stor hehe
Ja dom mussarna är inte alls tokiga
Har nog 3 st i lager nu..

#7: Ja Henke du kan ju fråga StefenW, han har min gamla koltrast från Italeri, den i min hög är från Testors båda i skala 1:48
fina byggsatser ni har skaffa,t gillar dom något udda tyska maskinerna ,som med desperata lösningar försökte få kontroll över tyskt luftrum ,under slutet av kriget
Ja, de gjorde en hel del intressanta maskiner, och som säkerligen på ena eller andra sättet påverkat den fortsatta utvecklingen en del.
Azgaron
Är det sant att dom drev 163 an med ett bränsle som var av två olika typer ,om man av misstag blandade ihop dom så flög hela härligheten åt fanders ?
Tack! Jo då lär jag ha att göra ett tag! Visserligen köpte jag lite plastark och stänger i Mariestad, men nån slags beskrivning/ritning hade nog varit bra!
Trevligt! Påminner starkt om ett känt tyskt plan tycker jag! 
Azgaron
ME262 skulle jag säga, var bf 109TL en vidareutv av 262an ?
#16 109TL var ett sidoprojekt med rak vinge till Me 262 ifall det inte slagit väl ut.
Nja, när jag tänker efter så ser Su-9 mer ut som en Me 262 (fast med rak vinge) 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
tack för svaret Wilde Sau :o)

#19 Intressant! Tack!
Stefan - Modellbyggare
P-47an är i skala 1/48, resten är i 1/72
Trevliga modeller tunnan! den med vatten tofflor är det en spit ?
Jo då det är en Spit floatplane

#25. Lyllos!!! Nu blev jag riktigt sjuk…..

Stefan - Modellbyggare
#21 Trevliga modeller! Berätta gärna hur PMarna verkar.
#25 Ja, det där såg ju inte fel ut! Skulle behöva nått sånt till ett RAF tema på LSP.
Azgaron