Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 1285 ggr
leo-
0

KV-2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då var det dags för jul igen. Lite mörk i färgen men den ska ju vädras och skitas ner så det kan nog bli bra. Obs hjulen har inte fått nån rost eller dyligt bara färgen som den hade från början

Azgaron
0

Bra början Leo! Blir nog bra med vädring och sånt när den blir klar!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

gigabyte
0

Kul med en ryss här ,det är mafig med det tornet ,har bytt några tamiya o någon dargon ,tycker att tamiya har en bättre beskriving  o fin passform ,visst har dragon fin passform  o fin detaljering men deras beskrivningar är röriga o så är tamya billigare o har väl så fina gjutningar som dargon , så det så ,hepp :o)

gigabyte
0

"jag har bytt några"jae skiver son en katta fäleråt

Azgaron
0

Glad

starhawk
0

Funderade på en sån när jag såg en på Tradera, men det var ztriker som sålde så den var inte billig precis, så det fick vara

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

leo-
0

nästa i serien

Azgaron
0

Snyggt! Kul att det går framåt leo!

Azgaron

[Henke29]
0

Ser bra ut Leo :)
Lycka till me fortsättningen…

pebben
0

#5 jag köppte min av ztriker fick ge 150:- o porto då men jag tyckte det var rätt så billigt   vad var det för utrop på den anndra?

#6 ser gör trevlig ut leo!  Skrattande fast dom var nog svåra att gömma på den ryska steppen!

//pebben

leo-
0

Nu har det blivit lite mer byggt på den ensamma jätten återstår en del detaljer vädring och skador och en platta att ställa den på

Håll till godo

ja jag vet att det saknas ett band men det kommet på plats när plattan är färdig pga att det är söndersprängt av tyskarna

pebben
0

den ser härlig ut leo! Skrattande 

//pebben

Azgaron
0

Ser bra ut Leo!

Azgaron

Sven-Erik
0

Det här kommer att bli mäktigt! Tuff vagn!

leo-
0

en början till en platta med vagnplaceringstest. Banden kommer formodligen att sitta på ett annat sätt fram iallafall (upptäckte att gummibanden gör som dom själv vill) så en fråga hur får jag dom att bli stela utan att det syns???

en gubbe med kamera kommer ev att vara med. och både plattan och vagnen saknar en del vädring 

leo-
0

dagsljus

Azgaron
0

Snyggt Leo! Kommer säkert att bli jättesnyggt när det är vädrat och klart!

Azgaron

starhawk
0

#14: Hur får man gummiband att bli stela utan att det syns? Ja det är en fråga som jag också skulle vilja ha svar på, finns det någon som har ett bra tips?

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

pebben
0

det ända sätt som är i närheten som jag vet är att forma dom egenom att värma dom men det är inte utan risker!

//pebben