Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 759 ggr
mr-flyg
0

Mitt modellbyggarrum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Tänkte visa hur jag har det i mitt byggarrum. Har förmånen att ha ett relativt stort hus så jag lyckades förhandla till mig litet rum för min verksamhet. Detta var en gång en garderob men ja menar, såna petitesser som kläder får man väl förvara på något mer lämpligt ställe.(fast det tyckte inte frugan??)  hon har ibland ingen förståelse för en plast ingenjörs önskningar, fast som tur va så löste det sig med hjälp av lite kompromisser (läs fjäsk!) Just nu håller jag på att bygga en liten sprutbox så man slipper springa ut i verkstan så fort man ska måla lite, annars kan det va skönt att ibland bara sitta å filosofera lite för sig själv å drömma sig bort i modellernas världSkrattande

[Tunnan]
0

Ser ju riktigt städat o snyggt ut vet ja
Och bra med lyse har du med, och det är ju ett måste.
Har själv 3 lampor över mitt lilla byggbord.

mr-flyg
0

När bilden togs var det som du förstår ovanligt välstädat, annars brukar det vara Allmänt kaosGenerad,grejor överallt

[Tunnan]
0

KHRM…det där kännar jag igen jaaa
Generad

TommiN
0

Kaos är mitt andra namnGlad…..

Raven
0

Snyggt! Lite avis på er som kan ha eget hobbyrum. Själv håller jag till på köksbordet i min tvåa. (och ja, jag är ungkarl, så jag behöver inte städa undan det varje dagFlört).

Gäller dock att man ser till att man har vaknat ordentligt till frukosten, så man inte råkar ta fel tillbehör på gröten, typ CA-accelerator eller annat med massa oranga små symboler på.

Azgaron
0

Ser ju trevligt ut Mr-Flyg

Jo lite stökigt blir det ju allt emellanåt!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

[Henke29]
0

Mycke snyggt arbetsplats :)
Härlit me så stor svängrum oh bra belysning