Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 864 ggr
Sven-Erik
0

Saknar pebben!

Här sitter jag och pillar på min lilla "Tunna" och saknar pebben! Gråter
Är det någon som vet hur det har gått för honom? Har han blivit av med sitt internet?

StefanW
0

#0 Har pratat med honom i telefon! Tror det skall lösa sig, men bilen levde ju också sitt egna lilla liv!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
0

#1. Har han inte fått ordning på laddningen? Har han testat att byta generator??

Azgaron
0

Ja, man får hoppas det ordnar upp sig!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

StefanW
0

#2 Nej, när jag pratade med honom så hade han inte bytt än, för han var lite orolig för att bränna en till när han inte hade hittat felet ännu!

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
0

#4. Hälsa från mig: "Friskt kopplat, hälften brunnet"….Skrattande

StefanW
0

#5 Jag föreslog det,men då muttrade han bara något som inte stod i svenska akademins ordlista Skrattande

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
0

#6. Hehe….Skrattande Låter som pebben alltid…

Han får nog koppla bort släpkärrekontakten och baklyset. Felet måste sitta någonstans där. Sen är det bara att mäta med ohm-mätare!

gigabyte
0

Hoppas att det löser sig för pebben !

[Henke29]
0

Ja de hoppas ja me :)
Saknar me Pebben här..

pebben
0

åh än är inte pebben borta!  Flört  och kommer att göra allt jag kan för att ta mej till träffen i mariestad!

//pebben

Azgaron
0

Låter bra! Kul att höra pebben!

Azgaron

Sven-Erik
0

Hallo pebben! Kul att se att du lever! Det blir inte detsamma här utan dig, så se till att fixa ditt internet nu! Basta! Fot i munnnen

[Tunnan]
0

Då får man väl sjunga så här…Pebben kom hem, för vi längtar efter dig…kom innan vintern (sommaren) är slut lilla pebben.Gråter

Ja det däör med krånglande bilar kan går en på nerverna.
hade en gammal Opel Rekord 85a för några år sedan och den krabbade en hel del.Skrikandes
Men den var go att åka i, så gammal den var.Glad
Det var en Rekord 2,2 GLS (Utan Sevostyrning) Ovanligt faktiskt då dom flesta hade servostyrning Flört

Annette
0

Ja se bilar. Vi har haft så dåliga bilar att vi inte ens vågat åka utanför Skövde kommun.

pebben
0

ja visst är bilar underbara!? Fot i munnnen tror det roligaste jag råkat ut för var när jag tappade soppa tanken på en obes valiant!  men löste det med att skära loss en bit soppa slang som jag kopplade till spolar behålaren sedan åkte jag hem och tyckte nog att jag var väldans finurlig! så gick det till när pebben va ung hehe!

internet ja sökte hos 3 och dom var riktigt trevliga men sa nej! jag har också sökt hos telia men har inte vågat kolla mailen än
jobbigt jobbigt! nå än har ju inte den feta damen sjungit så än finns det hopp!

//pebben

starhawk
0

Ja bilar kan man ha roligt med, det var ett par polare som hade en gammal amerikanare som det var hål i golvet där bak, dom for Drottninggatan fram och släppte ner lite motordelar genom hålet under färd, sedan blev det tvärstopp och två grabbar sprang ut och skrapade upp delarna och sen hällde ner dom i motorutrymmet och for vidare. Det var en hel del skojiga miner att titta på efter den uppvisningen

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Sven-Erik
0

#16. Haha! Ja, det var ett rejält practical joke! Undrar vad de övriga trafikanterna tänkte? Skrattande

Azgaron
0

Hehe, ja den var bra! Hade nog varit en syn! Glad

Azgaron