min lilla pansarvagn

jag är ganska nöjd ska lacka lite i morgon (om jag orkar jag har fått en dum idé att jag ska dygna) 
Den ser väldit bra ut Kurre 
Ja, den blev fin!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
ja jag håller me henke
lite mera damm kanske?
//pebben

Det här ser jättebra ut Kurre! Snyggt byggd vagn.
För att få den att se lite tyngre ut, skulle du kunna vädra den lite. Kör lite dry-brushing med ljus färg och sen ett lager damm!
En snygg tank ,gillar den bygsamma vädringen !!

jag ska faktiskt lacka lite brunt damm precis aldeles strax
jag tackar så mycket

Den blev fin kurre ,fint vädrat vid hjulen ,grattis till ett fint bygge !det är en T55 eller? (är inte någen fullt utvecklad träskpadda än )

jajemen det är en t55 tackar så mycket då ska jag bara se om jag kan komma på något snyggt diorama till den
någon som har idé hade varit ganska lägligt 

finns det verkligen ingen som har någon idé om vad jag kan göra för diorama??
En T55 i Afghanistan är väl det enda rätta?

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Ops!! Jag har missat bilderna när den blev klar! Mycket fint bygge Kurre. Snyggt du har fått till banden med lera och damm!
En Diorama-ide? Du kanske skulle kunna bygga ett dio i Afghanistan-miljö? Du vet, stäpplandskap, kameler, de typiska vita byggnaderna, vägskyltar på arabiska osv!
Tycker jag själv skulle vara ett roligt tema på ett dio att bygga!

tack för idéerna ska fundera lite ni har jett mig mycket bra info
jag trora att jag gör ett diorama som är i afghanistan det kommer nog att bl skit bra tror jag

Kanske en scen från The ninth legion,där dom åker i karavan på en liten bergsväg till sin vaktpos,jag har för mig att det fanns en T55 med,rätta mig om jag har fel
.

#19: Se bara till att du inte tar med skyltar på arabiska, eftersom de i Afghanistan pratar andra, mer persiskliknande, språk. Även om ett av de officiella språken använder arabiska tecken …

20# ska kolla på det har inte sätt filmen 
19# jag ska se om jag hittar några bra afghanistanska skylltar
Rubriken på den här tråden får i varje fall mig att tänka på en tvserie, nämligen all´å all´å emliga armen!
Löjtnant grobber då, hade en en liten skär sak som har försökte få kaffeägaren Rene att åka med i

ska försöka att inte ha ett sånt namn nesta gång