Stort paket...
Idag har jag varit och hämtat ett stooort paket som innehåller modeller. Det räcker till många, för jag hoppas att inte min make skall ha alltihop…

Bilder är ett krav.. det vet du

det va inte dåligt med modeler du!!
Mmmm, vill ha - vill ha - vill ha 
jag säger som tunnan VILL--HA vad med mums mums
Va' kul! Har det kommit nu, det stora paketet från andra sidan pölen?! Mumma!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
O.o vill….. ha…… å ….. bygga……. xD om man kunde få tag på ett sånt paet *drömmer mig bort*

Aha, det är därför han inte är här å skriver! 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Han är på jobbet. Måste ju tjäna mer pengar för att köpa ännu mer modeller
. Vi kommer snart inte in i huset, modeller överallt.
Tror ni det går att förhandla med honom, att om han säger upp prenumerationen på GP så får han använda de pengarna till modeller i stället? Den där tidninger går ju ändå rakt ner i pappersåtervinningetn troligen oläst.
Jag behöver lite äkenskaplig rådgivning i den frågan. Jag tror ni kan ge mig bättre råd i just detta ämne än de kan på Relationer iFokus ;)

#10: Inga problem! Jag har ju lovat ställa upp! Ställ bara undan lådan till mig, så ska jag plocka med både den och lite annat från hans hobbyrum. Då får du ju in skräpet där istället. Både det vanliga och Stefan …
Och tidningen och nyheter kan han väl läsa på nätet. Han har ju inget för sig på nätterna i alla fall.

#11. Problemet är att jag inte hittar lådan. Jag tror faktiskt att han tagit med den till jobbet. Däremot hittade jag en Guldnougat när jag städade sovrummet. Den är det inte mycket kvar av ;) Inte npg med att han har modellgömmor, han har godisgömmor också. Är ni likadana?

#12: Nu förstår jag inte alls vad du menar! 

Är det inte mysigt med chipssmulor och mosade chokladbitar i sängen?

#14. Jag hittade mest dammråttor under sängen.

#12. Ja vet en till som tycker om godis, men jag säger inte vem det är som brukar hänga på fiket vissa dagar, men jag vet vem detta är
Så jag skulle nog lägga tillbaka Guldnogaten o inte missunna honom den. HIHIHI

#17: Aha, spionen lägger pussel!

#17. Den Guldnougaten ligger i min mage sedan länge
.
På tal om fiket, så jag där endast pga att jag vill gynna de lokala småföretagarna. Man får ju offra sig och trycka ner en och annan semla och köttbullemacka så de inte tvingas slå igen.
Nore, du borde också ta ditt ansvar ;)

#19. Jag har varit där nogon enstaka gång som du vet. Att stödja lokala företag det gör jag på mitt sätt