Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettfordon
Läst 1349 ggr
susanne.s
0

Hej!

Jag vill gärna ha tips på någon bra sida jag kan gå in på och beställa byggmodeller. Jag är mest intresserad av 50-60-tals bilar från USA.

Finns det någon här som vet annars var i Falun Borlängetrakten man kan köpa sådana?

Tack på förhand

Ante018
0

Hejsan!sök på Tradera.se   Då kan du hitta vad du vill ha till bra priser…

mvh Ante

susanne.s
0

Tack!

Ska försöka med det.

Ante018
0

Bilder på vad du köper och bygger ..är ett krav(vi är nyfikna här)Skrattande

Mvh Ante

Maysula
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan

Du är även välkommen till Göranssons Färg i Sundborn, 1 mil norr om Falun . Vi har en del Jänkare.

Thomas

[Henke29]
0

# 5Va har ni för pris på den där Ford Gt Flört

Maysula
0

Hejsan

Återkommer om det i morgon, är ledig i morgon men skall kolla upp det.

Thomas

Ante018
0

Kan du kolla priset på Golfen bakom med?ta gärna en bild på hyllan så man ser allt i den.

mvh Ante

Proosen
0

Väkommen Susanne!

Det är så tunnsått med damer i den här hobby så jag hoppas du stannar här hos oss och dessutom kommer att trivas och snart börja visa projekttrådar.

Det finns några biltokar här på forumet i Falun/Borlänge/Ludvika-området så undrar du över något finns det både elektronisk och handgriplig hjälp på nära håll.

Göranssons är det enda vettiga stället här i närområdet, har du dock vägarna åt Mora till så bör du göra ett besök på Lekplaneten (eller vad den nu heter?) på Mora-noret. De har också en hel del jänkejärn både från AMT och Revell. Prisligan leder dock Göranssons för tillfället, ingen slår deras priser och Thomas är en trevlig prick. Övrigt folk därute är också trevliga att slänga käft med så det är sällan tråkigt att åka dit för en stunds skitsnack.

Niclas

Maysula
0

Hejsan

#6 Forden kostar 280:- 

#8 Golf Gti I        219:-

Golf Gti  II       239:-

Mvh

Thomas

[Henke29]
0

Då vill ja gärna ha Forden för 280kr :)