Lackbox 2

Ser bra ut har också en likan dan lackbox som du behöver uppgradera belysningen där känner jag vart hittade du den där belysningen du har i din lack box ??

Belysningen ("garage-lampor") köpte jag hos Clas ohlson, men dom finns hos de flesta biltillbehörs-handlare. Jag (min snåla rackare
! ) köpte den billigaste modellen som det EJ går att byta lysrör i… Annars funkar det fint eftersom jag kopplat belysning,kompressor o fläkt till samma strömbrytare,på så vis har jag bara en knapp att komma ihåg att slå av o på. Funkar bra för min smak! Pentti.
De där såg snyggt ut :)
Nått liknande man får göra sen om nu får råd me att skaffa en Airbrusch framöver..
Ja, jag är glad att jag hittade ideèn till det hela här på forumet; funkar bättre än jag vågade hoppas på! Slipper att få in dofter från färger o lösningsmedel i hela huset. Som jag sagt förut: detta är en kanonbra sida,mycket tips,ideèr o trevliga mäniskor!!
Hallå Pentti
Har en fråga till dig om fläkten vad är det för fläkt och var har du köpt den?
Är inne på att bygga något liknande men bor ju i lägenhet så jag har begränsad plats.
Putte
Det är en vanlig köksfläkt;60cm bred. Har kopplat den till en befintligt ventilations-uttag i yttervägg.Köpte på Blocket för 300. Jula säljer någon form av köksfläkt för 395:- Har sett att en del bygger en "låda" av anläggningen; då tar den ju ej så stor plats. Min "låda" har måtten ; 700x500x600. Pentti.
!