Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettfordon
Läst 614 ggr
gismo76
0

Ref bilder CLK GTR

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan lyckades komma över en  av dessa modeller som är i klarplast och är inne på att göra så mycker som möjligt av detaljerna på den  så det går att se genom plasten.

Någon som vet var man kan hitta bra bilder till detta eller kanske någon som har.

Mvh Putte

Proosen
0

Här finns det en del bilder på CLK'n som kan vara matnyttiga.

Har ett par liggande själv fast inte med genomskinliga karossen, dels sportswear och sen Original-Teile. Ska väl också bli klara "bara" jag får tid och lust.

Niclas

gismo76
0

Hallå Niclas

Tack för länken om bilderna just denna sida har jag bland mina favoriter finns en del bra bilder där svårt bara att se inredningen tycker jag.

Blir väldigt smått med alla kablar och slangar osv.

Har du någon bra ide hur man gör typ hydralkopplingar och elkontakter till modeller.?

Mvh Putte

Proosen
0

Trodde nog att du redan hade denna länk men man vet ju aldrig, inte så lätt att hitta bilder på just inredningen. Men du kan ju alltid regga dig på Automotive forums och kolla läget där.

Om du menar metallomspunna slangar har jag gjort en liten turtorial som det så vackert heter, kolla här så får du se.

Lycka till!

Niclas

StefanW
0

#3.2 Tackar för tipset! Mycket välgjort, och enkelt beskrivet!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

gismo76
0

Hejsan

Kanon bra beskrivning ser naturtroget ut med bara att testa på själv. Men är ju ofta så att det är enkelt att göra själv

Putte