H.S. Dominie Mk.I
Jo det var köppt några flera byggsattser än X-Wing Fighter hos Volat, kan ses på volat.se om någon vill. Kunde inte motstå Airfix H.S. Dominie Mk.I, ett plan som inte tar så stor plats och är vackert, enligt mitt tycke alltså. Så var vi där nu med det där att inte börja på något nytt innan annat är klart, mycket dumt, hehe. Jag fick ihop det mesta idag under tre perioder, nu återståer det att spackla, slipa, montera det sista och måla. Kan jag nu bara hålla mig ifrån annat så blir den nog klar innom ett halvår, grovt räknat 
Så här ser den ut just nu.

Håller me om det planet är snyggt :)
Även att vissa projekt drar ut på tiden..
Vadå påbörjat? Här finns inget sånt…hrmm, nja eller kanske nån. Jaja, nått ska man ju ha att göra medans limmet torkar. 
Ska bli kul att se den klar (om ett halvår eller så, eller vad det nu blir) 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#0 Håller med om att det är ett snyggt plan. Jag är själv sugen på en. Men vad jag undrar över är hur modellen är. Airfix kan ju vara "ömsom vin ömsom vatten". Hur är det med passform osv?
Har lagt bud på Tradera nu :)
Ska bli kul om man kan få planet till bra pris..
Ja vissa modellprojekt har förmågan att blir liggandes i evigheter känns det som, man tappar liasom sugen på dom och så påbörjas det nya projekt som man blir mera sugen på.
Och så går tiden…visst ja…den modellen har jag ju glömt bort helt, och så tar man nya tag.
Och så håller det på.
Dominen är en snygg kärra, får nog blir en sådan här med fram över.