#0-4 Snyggt, det är roligt att se ett helt färdigt bygge!
/Stefan
Stefan - Modellbyggare
Den blev snygg !
Penselmålad å allt, men jag är rätt nöjd trots att jag fick måla emblemen på fenan och att serienumrena gick åt skogen totalt. Sånt som händer antar jag, men de skrynklade sig totalt och vägrade flytta sig.
Så, nu har jag två modeller klara numera! 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Snyggt jobbat! God fortsättning!
Sven-Åke

Klockrent Azgaron! Snyggt byggd modell av ett skitsnyggt flygplan!
Vad är det som händer här på modellsajten? Flera färdiga byggen på kort tid. Håller vi på att spränga 99% färdig spärren?

#9 "Ja, det verkar inte bättre!" Fungerar som en blåslampa i ändan på mig….

//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#10. *Gulp*… Nu gäller det att få något klart alltså? 

#11 Ja, den stora styrenanden flåsar en i nacken…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Tack allihopa!
Ja, det är fb kul att kunna ställa en avslutad modell på hyllan. Jag skulle ha visat den tidigare, men min datorn råkade ut för en väldigt envis hijacker som la sig över hela skärmen och ville att jag skulle betala för en uppdatering 
Jadu, Sven-Erik, den där 99% gränsen är svår att komma över ibland, men jag hoppas ju att det ska kunna bli ett par till innan årets slut. Ja det är verkligen kul att det ramlar ut en massa färdiga byggen här.
Ha en god fortsättning!
Azgaron
Snyggt bygge Azgaron, håller med om att det är superkul att får sätt upp en färdig modell på hyllan.
Vad var det för skala på spitten?
Tack Tunnan!
Det är Airfix 50års jubileumsmodell i 1/72. Helt ok att bygga faktiskt, om man inte har allför stora krav på detaljering etc. Fast nästa får nog bli en av de andra Mk versionerna och gärna i 1/48.
Azgaron
Hallå där!
Jättefint bygge du har gjort Azgaron :)
Tummen upp :)
Det där med detaljeringen känner jag igen ifrån en viss Jugoslavisk Spitfire som jag byggde nyligen
Den var helt ok, men lite detaljering som sagt.
Tack Henke!
#17 Det ärr ju gärna så med en del äldre modeller. Huvudsaken är väl att man kan se att det är en Spitfire som står i hyllan utan att tveka.
Azgaron
Exakt, så är det 

#0-4: Mycket snyggt! Kul att se den färdig!
Tack ElLobo!
Azgaron
Ser kanon ut. Jättesnygg penselmålning måste jag säga! Och en Spit är ju alltid en Spit!
Har också ett par 99%-are, man kanske skulle fixa dekaler och lull-lull på dem före årsskiftet….
Lars-Olof
Tack Lars-Olof!
Nä, en Spit är ju aldrig fel
Ja, det tycker jag att du ska göra.
Azgaron
Nej Spitfiren är ett urläckert plan, fina former
Får mig nästan att tänka på kvinnor
.
Skämt o sidor, detta plan är ett ut av mina absoluta favoriter när det gäller Warbirds, nr1 är Mussen, men sedan kommer Spitfiren.
Nr 3 är P-47an
Jo, det är onekeligen ett mycket vackert plan! Väldesignat! Har också Mussen som nummer 1 på min lista och Spiten som tvåa. Tredjeplatsen får nog delas av flera plan som P-40 och Bf109 mfl.
Azgaron
Ja Mustangen kommer även här högt upp i listan :)
Även Spitfiren och sen P-40 mm
De finns många fina propellerplan :)
Jo, det gör ju det, och även en del Italienska och Ryska inte att förglömma.
Azgaron
Nej det är sant
Jag är snart klar med min Yak 3a, ska på lite dekaler till bara och lite blank klarlack, sedan kommer det en bild på den i någon tråd.
Låter trevligt, ser fram emot det!
Azgaron
Ja de gör jag med :)
Tunnan har fått till den väldit fin Yak 3an….
Ssssss