1-årsjubileum?
Tyckte mig höra någon viska om att det idag är ett år sedan Modellbygge iFokus lanserades. Stämmer det?
Hur som helst, grattis på födelsedagen! Ni verkar ha en trevlig mötesplats och sams är ni också ;)
Ha en fortsatt trevlig luciakväll, sniffa inte allt för djupt i limmet
.

Ja!!! Det stämmer ju! Nu när du påminner om det, så kommer jag ihåg att jag hörde en lite viskning om detta!
Vad kul! Hurra för oss, och för Stefan som beslutade att starta den här sajten!
Självklart är vi sams på en sådan här trevlig sajt som den här.
Tack för att du kom ihåg oss, nu när vi under limångornas inflytande inte kommer ihåg detta jubileum själva.
Stort grattis!
Kul att höra att den här trevliga sajten varit igång i ett år!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Jepp de var kul att höra :)
VI får hoppas det blir ännu ett bra år för denna Sajt :)
Henke29

Grattis på ettårsdagen, från en som väntar på tomten o modell.HIHI
. NORE

#4: Hoppas då att tomten kommer med en stor lastbil till dig! 

Ett år!
Det var hundan vad tiden går när man har trevligt och kul. Grattis då på årsdagen.
Niclas

#5. Jajamensan jag har mina aningar, men har inte hittat paketet o tjuvtittat. Nore

#7:
Räknas inte det som fusk? Då kanske tomten säger att du har varit en stygg pojke, och så tar han tillbaka klappen …

Jag kommer under helgen att lägga in en artikel om året som gått…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

#10: Det kommer att bli intressant läsning! Det har ju hänt en del. Kanske lite synd bara att vi inte kom riktigt ända fram till 200 medlemmar, men det blev ändå ju väldigt nära.

#11 Sitter och räknar inlägg m.m. så det kommer lite siffror på hur utvecklinngen har gått. Beräknar att publicera det imorgon!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Grattis på ett års dagen ,tack för ett mycket bra forum .mm är det någon som tycker som jag, att ipms sidor borde ta efter ?