Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettsajten-och-ifokus
Läst 360 ggr
Orso
2020-09-06 11:05
0

Bugg

Försökte redigera ett inlägg men det gick inte spara.

• Redigerat 2020-09-11 18:49 av Niklas
Carmarino
2020-09-06 11:12
0

#0: Skriv inne på Support iFokus istället. Där samlas alla frågor och buggar.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

• Redigerat 2020-09-06 11:13 av Carmarino
Orso
2020-09-06 12:29
0

OK. Trodde att den här var länkad dit. En annan bugg för den här etiketten heter ju Om sajten och iFokus. Då har den ju ingen funktion om man måste gå ut och försöka hitta den rätta istället.

Carmarino
2020-09-06 12:33
0

#2: Den etiketten gäller bara information om just den här sajten. Tror att de flesta sajter har en sådan etikett. Den används nog oftast till att tala om när det händer något på iFokus som medlemmarna behöver veta. Värdarna och medarbetarna får för det mesta veta det lite i förväg för att kunna tala om för medlemmarna på sina sajter vad som är på gång.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Ilmavoimat]
2020-09-08 20:15
0

Inte för att jag använder mobiltelefonen för att surfa på nätet särskilt ofta, men jag har lagt märke till att mobilversionen av den här sidan är mycket begränsad.

Jag kommer fram till det senaste inlägget och kan sedan inte komma vidare till själva forumet och resten av inlägget.

Min LG använder Android för övrigt, och jag ser ingen anledning till att köpa en nyare mobiltelefon bara för att den har blivit "gammal" men ändå fungerar att ringa och sms:a med.

Vänligen, Morgan // Ilmavoimat

Joppo
2020-09-10 09:22
1

#4 Om du trycker på ikonen med de tre strecken uppe till höger så kommer listan fram med de andra trådarna. Lite märklig design kan jag tycka, speciellt på forum så detta som innehåller många specialintressen där man inte läser alla trådar.

Carmarino
2020-09-10 09:40
0

#4: Har också Android och jag har inga tre streck uppe till höger. För att komma in på forumet klickar jag på något av alternativen under rutan "iFokus-nätverket".

För att komma vidare så högerswipar jag. Då får jag upp alternativen "Mitt flöde" (där man ser vilka trådar jag bevakar som har uppdaterats; Nya kommentarer) och "Mina sajter".

När jag sedan har valt en sajt, eller klickat på "Nya kommentarer" så kan jag vänsterswipa för att hitta övriga trådar på sajten.

Är lite osäker på om det är det du menar, men iFokus på mobilen är inte alls begränsad.