Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettfordon
Läst 1046 ggr
pebben
0

VW modell med anor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

eller vad säger ni?

//pebben

pebben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vill ha!

//pebben

[Henke29]
0

Jag me vill ha den Skrattande

starhawk
0

Nja i asken är det väl bara en "vanlig" WV med soltak?

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

pebben
0

det är ju asken som är grejen!

//pebben

Azgaron
0

Ja, det hade ju varit lite kul att ha!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

StefanW
0

#0-1 Det är något visst med olika farkoster som varit med i filmer. Håller även med dig när det gäller kartongen! Den har ett lika stort (affektions) värde som modellen i sig för mig!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

WildeSau
0

#0 Bah, volkvagn. Flört Jag tycker Herbie's "förälskelse"  Lancia Beta Montecarlo'n var mycket sötare Skrattande

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

PonCar
0

Hej Pebben! En byggsats som i sanning väcker känslor! Har just idag tillbringat hela eftermiddagen i garaget med evighetsprojektet att renovera upp min gamla Bubbla 66:a!! (dvs i fullskala alltså, och inte mycket plast). Måste dock erkänna att det går långsamt -det är betydligt roligare att bygga modeller! Att ligga på rygg och skrapa gammal underredsmassa med nästan 5 cm från durken är ingen höjdare… Men att sedan sitta bakom ratten och puttra iväg -det är känsla det! (Bubblan var min "förstabil" och jag körde den i ur och skur i nästan 10 år, men så har den tagit stryk också…). Kanske, kanske kan jag ta bubblan till CCM nästa år. Fast man får ju inte plats med så många modellkartonger med sig hem då förstås…

Pontus

StefanW
0

#8 Det blir till att skaffa takbox! Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

hehe! jag vet vad du menar! har rivit i mer än en gammal bil i mina dar! har dock alldrig hafft nån vw trots att jag nästan är uppväxt med dom mossan hadde några ja allas mossor hadde nog en på den tiden  Fot i munnnen så jag tycker nog att dom har stort kultvärde!

//pebben