a ford

Det där ser ju trevligt ut, himla trivsamt det börjar bli nu när civilbilarna börjar dyka upp från alla möjliga håll.
Niclas
Ja de där såg ju väldit bra ut :)
tack!
fast det blen väldigt mycket damm i lacken

Ser ju alldeles förträffligt ut! Damm eller inte, den där Forden kommer pryda sin plats!
Ja, den ser himla trevlig ut! Damm är ett elände, som kan ställa till det ibland!
Får nästan ta och plocka fram nått av mina oavslutade bilbyggen 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Den här gillar jag!

"My cop of the" Roligt att se en äldre "pickup"!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Den är ännu snyggare nu när den är klar.
Mycket fin bil !! och bilder!

snyggt detaljerat!!
tack
ska lägga in fler bilder senare
Ja gör det :)
Den ser riktigit bra ut..
Hur går de me Jaguaren ?? ;)
äum har inte bygt vidare på den, fast gör nor det snarast (coltathen behöver motivation)
hur går det med abramsen????
Har inte börjat än:(
Men funderar snart på det men jag har flera olika projekt på G nu samtidit ..
Så den får nog vänta ett tag till..
Hej "Leopold"!
Kul att se att nån annan än jag, som alldeles nyss signat upp som medlem, bygger gamla goda 1930-talare. Håller nu på med en 1928 års Lincoln (gammal MPC-sats). Har tidigare byggt Renault Vivastella (Heller) och Delahaye 135M (även detta Heller). Är litet intresserad av olika alternativ att åstadkomma verklighetstrogna öppningsbara huvar på dessa gamla klassiker (dvs i de flesta fall vikbara huvar). Lyckades göra detta på Renaulten medelst tunn pianotråd och "superlim". Blev bra, men huvn tenderar hoppa loss titt som tätt när man måste inunder och mecka… På hyllan väntar bla en Hispano Suiza från Heller och en gigantisk 1930-tals Cadillac Town Car från Italeri.
Har du fler "gammelbilar" i garaget?
en linclon 28 turing (samma som du)
en mercedes bens 540k 1:16 fast halva karossen saknas