Tack...
Tack StefanW o Annette för en mycket trevlig helg med er i "Väringe"…
Jag ser fram emot nästa gång redan nu…
ProMod…
säger samma

#0 Jag bugar! Det var väldigt skoj att ni kom och förgyllde helgen.
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Instämmer med brorsan och hoppas du får möjlighet att komma upp till Linde den 17 Maj.

#3. Jag har antecknat det i min almanacka, så han kommer.
Mvh Ulla-Bella, privatsekreterare

#4: Skönt att veta att någon håller ordning på honom! 

#5 Det brukar inte behövas när man har den där vita rocken med läder remmar på….

Stefan - Modellbyggare

#6: 

17:e maj, skulle kunna vara ett inofficiellt norgetema då kanske? Inte för att jag vet vad jag skulle delta med då men något kanske man kunde sno ihop.
Niclas

Jag blir lite nyfiken på ert möte den 17 maj. (Var lugna, jag tänker inte vara med
) Är det en dag? Funderar nämligen på om jag och ungarna skulla passa på och hoppa av i Örebro.

#9: Själva Minimönstringen (och Vårmönstringen) är endagsevenemang som sker under lördagen, men sedan så kan man ju stanna kvar om man vill och spana lite på cruisingen som sker på gatorna i Lindesberg under lördagskvällen.

#10. Ser att det bara är 4 mil mellan Lindesberg och Örebro, enligt Eniro. Detta skall jag absolut fundera på. Gubben skall allafall komma iväg ;)

#10: Det låter bra! Hade han inte så mycket att släpa på kunde du slängt honom på tåget.

#12. Jag har förstått att de största åbäkena skall med på denna resa, så tåg är nog otänkbart. Det är nog förresten tveksamt om det får plats någon mer alls i bilen, förutom Pebben då förstås. Han måste ju med nästa gång :)

#13: Självklart måste pebben med!
Men du aaaanar inte hur mycket man får in i en bil, bara man packar rätt. Du skulle sett hur alla andra tittade på vårt lilla tattarlass när vi åkte från Locketorp … 

#14. Jag har hört talas om detta. Hur ni petade in sak efter sak i en alldeles överfull bil :) Har ni inget foto?
Ja de var kul att få se när dom fick in dom köpta modellerna :)
Då blev den bilen välpackad må jag säga hehe--

Tömde ni hela lagret på Liden?
Nja inte redig men nästan bara 

#15: Inget foto vad jag vet, men det där är ju vardagsmat för oss!
Det fanns ju fortfarande outnyttjade utrymmen. Då skulle du sett hur den såg ut efter att vi hämtade upp ProMods son i Örebro!

#19. Band ni fast honom på takräcket
?

#20: Nejdå, det var ju gott om plats. 
Raldor, jag och lillgrabben hade extra krockkuddar åt alla håll. 
haha var dom krockkuddarna dom där modellerna eller 

#22: Nej, modellerna hade vi packat försiktigt. Men vi hade ju täcken och filtar och sovsäckar och allt annat! 
Ja modellerna var ju hårdvaluta så att säga..
Bättre me täcken mm:)