Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 1359 ggr
leo-
0

diorama på TV

har ni sett reklamen på TV6 om tv spelet halo 3

ett trevligt diorama från ett krig

cyberdemon
0

supercoolt - FAST det är computer graphics, men de har gjort ett snyggt jobb att återge figurerna så att de ska likna handmålade miniatyrer. Släpps väl i morrn onsdag- måste köpas  ;) förresten Medal of Honor Airborne  är en ganska hyfsad WW2-shooter, släpptes för någon vecka sedan.

Azgaron
0

Hmm, måste ha missat nått?! Googlade ut på deras hemsida, fyllde i årtal etc., gick in på den svenska, fick fylla i årtal igen, och fick till svar: "Tyvärr är du inte tillräckligt gammal för att visa denna webbplats." ??? Förvånad Jaha, hur gammal ska man vara då? eller menar de att jag är för gammal? Glad

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

leo-
0

1. Dom jag har pratat med är inte speciellt nöjda med Airborne mest för att det inte just nu går att fixa en server ( man kan fixa det men när man stänger ner sitt spel tas servern bort )men smaken är som baken delad det är bara en ******* som skiljer.

Sitter själv och spelar Call of Duty alla versionerna utom 4:an (moderna vapen nejtack) på nätet. samtidigt som vi snackar skit med varandra. väldigt skoj måste jag säga

Hompe
0

#3 Ja länge leve call of duty

cyberdemon
0

då ska vi mötas ngn gång i COD4, jag har inte spelat på månader, men få väll kika in där så småningom, syftade på att MOH Airborne är bra som singleplayerspel.. Halo3 är grym, supersnyggt…

leo-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte 4:an (inget för mig) men Rifle only i coduo Bring it on

cyberdemon
0

menar givetvis COD3 och inget annat, favoritbanan är dessutom Marselllie
  :) mitt nick är "thembones67", håll utkik  ;)

leo-
0

Cod 3 är inte det spelbox jag spelar pc

cyberdemon
0

jag/vi spelar xbox 360 (cod3= Call of Duty 3)

leo-
0

Därför förvirringen den heter 4 på PC

Men har du UO  (cod 1 united offensive) eller call of duty 2 på din dator så är du välkommen till Sweballs servrar och spela

cyberdemon
0

tyvärr inte  :(

Hompe
0

#10 Vore kul o droppa in med mitt gamla cod2

TommiN
0

finns cod3 till PS3 ?

leo-
0

12*the more the merrier det är servrar som är öppna för alla så det är bara att gå in på sweballs.se ladda ner banorna och ut och spela. Det finns instruktioner på sidan. så kom in ta en bössa i högen och ta så många flaggor som möjligt. Tyvärr är det inte mycket vi spelar där just nu eftersom vi har ett par matcher på UO den närmaste tiden

madland
0

Jag har alltid varit frälst i Battlefield-spelen från svenska DICE (Digital Illusions, tillverkade flipperspel till AMIGA förr i tiden). BF:1942 ligger mig alltid varmt om hjärtat men nutida BF2 är inte heller dåligt ska jag säga. BF:Vietnam kan väl diskuteras men har en del rätt kul inslag, som högljudda "radiospelare" i ALLA fordon. Poppa din 70-talsmusik så fienden hör lång väg att du är på ingång. Hehe! Det som jag spelar allra mest är dock den senaste spelutgåvan; BF:2142. Det är i framtiden och jag är normalt j-igt anti sådana dumheter men BF:2142 är riktigt jäkla bra. Prova det!

[Henke29]
0

OKej!
Jag funderar på att börja spela nått Online spel då kanske man ska ta och prova me BF:2142:)
Sen angånde flipperspel me Dice så har jag Pinball Fantasies till min Amiga även vunnit nu Pinball Dreams :)
Kultförklarade spel tycker jag…

leo-
0

har precis installerat cod 4 modern warfare

Monster-Mad
0

Klarade COD4  idag =)

Fy satan va bra det e

leopold
0

jag med

lite kort bara

leo-
0

Det viktiga för min del  är onlinebiten då kvittar det om det är kort finns redan 2700 servrar att leka på

cyberdemon
0

det var ingen lek att klara COD4 på "hard" vill jag lova, men jag låste iaf upp Arcade Mode  :)))

Thomas