Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: allmänt
Läst 533 ggr
Azgaron
0

Revells jubileumsmodeller

Såg att Ford Skylinern fanns på tradera, numera uppe i 231:- Nu undrar jag var dessa modeller utgivna i begränsad upplaga? Där finns ju en del intressanta objekt, bl.a. Skylinern och även Howitzern. Är det nån som har koll på vad de kostar egentligen och vet ifall de går att få tag på nånstans?

Om, nu den enda butiken som har modeller i stan bara har Revell, så borde det ju vara rimligt att de tog in dessa om inte annat. Då hade de nog fått några modeller sålda, men jag börjar misstänka att de vill att "ingen köper" ska bli en självuppfyllande profetia och ge dem anledning till att ta bort modeller helt och hållet!

Azgaron

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

pebben
0

vill minnas att hobbyfixaren hadde ett par av dom här minns ej några priser men det är ju ganska lätt att kolla!

//pebben

Azgaron
0

#1 Tack, jag ska kolla där. Får av nån anledning inte upp nått nytt fönster just nu.

Azgaron

pebben
0

#2 105mm kanonen tog hobbyfixaren 155 för jupiter 199
setet med 3 st fartyg 325  747 med inredning 260 men det fanns fler men det här ger en liten prisbild i alla fall

//pebben

Azgaron
0

#2 Tack för infon! Jag startade den andra datorn, eftersom denna tycks bråka på mig Ledsen Kollade på Hobbyfixaren men de verkade inte ha Skylinern, men 155:- för Howitzern kan ju vara överkomligt. Gjorde en sökning och hittade Skylinern för 12-13 Euro, vilket antagligen är ok, sen tillkommer ju frakt, men det borde ju inte bli dyrare (totalt) än den på tradera iaf.

Azgaron