storleken har ingen betydelse
Sitter och pillar lite med ett av mina inköp och slås av vilken minimaskin det är. Det måste ha kännts som att köra in i en svärm med humlor för Zero piloterna 
Nu till namnet P-26 Peashooter. här på bilden nedan i skala 1/48 framför en Corsair i samma skala. Har bara torrpassat vingarna på P-26:an för bildens skull

#0 Det var skillnad! Och som du säger om storleken, så kanske de tänkte: Hellre liten och rapp än stor och slapp…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
Nä, peashootern är verkligen inget stort plan, sen kan man ju undra hur mycket som ligger i namnet? 
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Godmorgon grabbar. Dags att åka till jobbet….Ha en bra dag!

#3: Detsamma till dig! Sitter redan på jobbet …
Nä, även små saker kan vara kul 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
Ja de var skillnad må jag säga :)
Skulle nog vilja flyga Corsair den tål mer stryk antar jag.
Ja men det är nog som StefanW säger, att dom mindre är lite rappare i svängarna, kan vara nog så svårat att knäppa.
Fast Corsairen har ju lite mera under huven så att säga
Vad bra ni har det en del, tänk att kunna sitta på jobbet och surfa på I fokus.
En annan får stå vid en sketen maskin hela dagarna, ljusår ifrån datorskärmarna 

#7: Tja, surfa vet jag inte direkt, men eftersom datorn är på hela dagen, så är jag också oftast inloggad. Sedan kan det dröja flera timmar mellan gångerna jag kan gå in och se om det har hänt något.
OK!
Nej surfa hela dagarna var väl kanske att ta i lite från min sida.
Men det är ju givet att har man en dator tillgänglig på jobbet och som man får använda så ska man ju givetvis göra det.
Jag satt och tog emot dagordrar ifrån Volvo i mitt förra jobb och då satt jag uppkopplad hela dagarna.
Men nu är det annat 

#9: Ja, har man tid och möjlighet så passar man ju på, men emellanåt så kör det ihop sig, så då får det allt vänta till på kvällen, eller tidigt på morgonen innan man har börjat.
Måste ut och surfa lite emellanåt för att rensa hjärnan när man som jag suttit med ekonomipapper och beställningar bla (Egen firma)